news/content
نسخه قابل چاپ
1375/12/21

دیدار جمع کثیری از مردم خوزستان با رهبر انقلاب

امروز در چهارمین روز از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان لاله‌خیز خوزستان هزاران تن از دلدادگان و شیفتگان ولایت، فرصت دیدار حضوری با سید و سالار کاروان انقلاب اسلامی را یافتند و بر دستان نوازشگر و پرعطوفتش بوسه‌هایی از سر عشق زدند.
از شامگاه روز دوشنبه صدها تن از نوجوانان، جوانان و مردان با صفای خوزستانی یک صف طولانی و پرازدحام را در مقابل حوزه علمیه اهواز تشکیل دادند تا از دیدار شورانگیز و پرمهر یار محروم نمانند.
ارتشی، پاسدار، بسیجی، جانباز، آزاده، پدر و یا فرزند شهید، کارگر، کارمند، کشاورز و بزرگ و کوچک ساعتهای طولانی انتظار را برای یک لحظه دیدار مرادشان به جان پذیرفته بودند و آنگاه که لحظه وصال فرامی‌رسید و نگاه در نگاه یار دوخته می‌شد تنها اشک شوق بود که از دیده‌ها فرومی‌غلطتید و بسیاری نیز با سرنهادن در آغوش پرعطوفتش روح خویش را آرام می‌کردند.
دیدار دلیرمردان خوزستانی با مقام عظمای ولایت که از بعدازظهر امروز آغاز شده بود تا شامگاه ادامه یافت و خاطره‌ای باشکوه از دیدار حضوری هزاران تن از اهالی این خطه پرافتخار با محبوب خویش در تاریخ پرحماسه خوزستان به ثبت رسید.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی