news/content
نسخه قابل چاپ
1375/12/20

حضور رهبر انقلاب در گلزار شهدای هویزه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه سفرشان به استان خوزستان عصر امروز در گلزار شهدای هویزه حضور یافتند و یاد شهیدان مظلومی را که در دفاع از حریم پاک این منطقه از میهن اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند،گرامی داشتند.
مقام معظم رهبری با حضور بر مزار شهیدان دی‌ماه سال 1359، با قرائت فاتحه، خاطره شکوهمند حماسه‌‌آفرینیهای آنان را در برابر خیل عظیم دشمن متجاوز گرامی داشتند و خانواده‌‌های معظم آنان را که دراین محل حضور یافته بودند، مورد ملاطفت و محبت خویش قرار دادند.
حضرت آیت‌‌الله خامنه‌‌ای سپس در جمع هزاران تن از مردم منطقه دشت آزادگان که برای دیدار با معظم‌له و استماع سخنان ایشان اجتماع کرده بودند، حضور یافتند و به ابراز احساسات صمیمانه و خالصانه آنان پاسخ دادند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در این اجتماع، بارگاه شهدای مظلوم هویزه را وسیله‌‌ای برای توجه به قدرت لایزال الهی توصیف کردند و فرمودند: قدرت و اراده خداوند متعال بر تمامی قدرتهای مادی مسلط است و این یک درس بزرگ برای ملت ایران و همیشه تاریخ است که حق همیشه بر باطل پیروز می‌شود و غلبه ملت مسلمان ایران بر دشمن متجاوزی که آمریکا و قدرتهای شرق و غرب به حمایت از او برخاسته بودند نشانه روشنی از پیروزی حق بر باطل است.
مقام معظم رهبری عشق و ایمان و قلبهای استوار و متکی به پروردگار را فاتح عرصه هشت سال دفاع مقدس خواندند و فرمودند: آمریکا و قدرتهای استکباری، باطل و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، حق است و تردیدی نیست که پیروزی از آن ملت مسلمان ایران است و هیچ دشمنی در سطح جهان نمی‌تواند بر مردمی که راه حق را دنبال می‌کنند پیروز شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان سخنانشان آینده‌ای روشن و امید‌بخش را نوید دادند و تصریح کردند که به اراده پروردگار هر روز ملت ایران از روز قبل بهتر و روشن‌تر بوده است و حرکت ایران اسلامی به سوی صلاح و فلاح، شتاب بیشتری نیز پیدا خواهد کرد.

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی