news/content
نسخه قابل چاپ
1371/07/15

دیدار خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان شهرکرد با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار خانواده‌های معظم شهدا و مفقودین، جانبازان و آزادگان استان چهارمحال و بختیاری با ایشان طی سخنانی به بیان پیروزی‌های بزرگ ملت مسلمان ایران در طول 14 سال گذشته به ویژه صدور ندای حق اسلام و انقلاب در سراسر جهان پرداختند و آن را حاصل ایمان عاشقان و مجاهدت مستمر مردم به اسلام و امام دانستند.
مقام معظم رهبری در بیاناتشان به مقاومت قدرتمندانه ملت و دولت ایران در برابر سخت‌ترین توطئه‌های استکبار جهانی اشاره کردند و فرمودند: انقلاب اسلامی ملت ایران به رغم تمامی فشارها و دسایس گوناگون دشمنان اسلام با کمال قدرت ایستادگی و مجاهدت کرد و از مواضع خود گامی به عقب ننهاد و نه تنها سخن حق خود را پس نگرفت. بلکه آن را به سراسر جهان صادر کرد بگونه‌ای که امروز در پنج قاره عالم در پیروی از امام عظیم‌الشأن و با نام و یاد ملت مسلمان ایران شعار می‌دهند و با الهام از انقلاب اسلامی مسیر حرکت و راه خود را روشن میسازند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ایمان اسلامی مردم را ضامن تداوم انقلاب دانستند و با تمجید از مجاهدتهای بزرگ خانواده‌های معظم شهدا، مقاومت آزادگان در اسارتگاهها و فداکاری جانبازان فرمودند: ایثارگران، خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان باید همواره خود را در خط مقدم مقابله با کید دشمنان اسلام بدانند و با حفظ هوشیاری از اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون شهدا و مجاهدت ملت ایران است مراقبت کنند و با حضور و مجاهدت مستمر خود در صحنه،قدرتهای طماع جهانی را مأیوس و ناامید سازند.
رهبر انقلاب اسلامی ضرورت رعایت تقوا و پرهیزگاری، حراست از بنیانهای انقلاب، عمل به موازین اسلامی و مجاهدت در راه خدا را مورد تأکید قرار دادند و در پایان سخنانشان با اشاره به تلاش مداوم امام در عمل به تکلیف الهی خود فرمودند: زمان عمل به تکلیف هیچگاه پایان نمی‌یابد و آحاد ملت مسلمان ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان که از ذخیره‌های ارزشمند خدمت و مجاهدت در راه خدا برخوردارند و نباید از ادامه تلاش خود غافل بمانند و مطمئن باشند که با حفظ چنین روحیه‌ای آمریکا و تمام دنیای استکبار در برابر صلابت ملت و دولت ایران خوار و ناتوان خواهند بود.
بر پایه همین گزارش پیش از سخنان مقام معظم رهبری دو تن از فرزندان شاهد به نمایندگی از سوی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان دسته‌گلی را به محضر رهبر انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی