news/content
نسخه قابل چاپ
1371/02/14

دیدار اعضای شورای حزب‌الله لبنان با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین پیش از ظهر امروز در دیدار آقای سیدحسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان و تنی چند از اعضای رهبری این جنبش با ایشان، عزم جدی نیروهای مؤمن و حزب‌الله لبنان در خط مقدم مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را مورد تحسین قرار دادند و آینده لبنان را علی‌رغم همه تبلیغات دشمنان، روشن و امیدبخش توصیف فرمودند.
در این دیدار که آقای دکتر ولایتی وزیر امور خارجه و تنی چند از مسئولین این وزارتخانه نیز حضور داشتند، مقام معظم رهبری ضمن ابراز خرسندی از نشاط، تحرک، امید و آینده‌نگری برادران مبارز و حزب‌الله لبنان فرمودند: این روزگار، روزگار قدرت‌نمایی خدای متعال است و حضور جمهوری اسلامی ایران در این منطقه از جهان مبدأیی برای حوادث باور‌نکردنی درسراسر عالم می‌باشد و حتی نفسِ حضور شما برادران مبارز در لبنان که با کمال قدرت ایستاده‌اید، از حوادث باور‌نکردنی است. شما مطمئن باشید که اگر در قدرت و توان استکبار جهانی این ظرفیت وجود داشت که شما را از صحنه خارج کند، تا بحال این کار را میکرد. ولی وجود و حضور شما در لبنان اثبات می‌کند که همه‌ی توان و ظرفیت استکبار جهانی کوچکتر از آن است که بتواند جمع مؤمن و مبارز شما را از صحنه‌ی لبنان حذف کند. همانگونه که حضور جمهوری اسلامی ایران نیز حاکی از ضعف قدرتهایی است که میدانیم سرسختانه با اسلام و حاکمیت اسلام مخالفند.
رهبر انقلاب اسلامی همه این مسائل را از الطاف الهی دانستند و افزودند: ما علی‌رغم همه‌ی تبلیغات دشمنان، آینده را روشن میبینیم و حقیقتاً امروز احساس میکنیم که وعده‌های الهی درحال تحقق یافتن است. از این رو ما باید خود را آماده نگه‌داریم و عزم جدی خود را در صحنه‌های گوناگون حفظ کنیم.
مقام معظم رهبری با اشاره به این مطلب که خوشبختانه امروز نگرانیها و درگیریهای زیادی برای استکبار جهانی به ویژه آمریکا در اقصی‌نقاط جهان و به خصوص در داخل آن کشور وجود دارد، آن را یک فرصت الهی دانستند و فرمودند: وجود رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل یک حادثه تلخ در عالم است که بایستی این حادثه تلخ را به نفع مستضعفین و مظلومین عالم از بین برده و علاج کنیم. لذا شما برادران مؤمن و مبارز به عنوان پیشروان خط مقدم مبارزه با اسرائیل باید ازهمه‌ی امکانات موجود برای جهاد مقدستان با این رژیم غاصب استفاده نمائید.
بنا بر همین گزارش پیش از بیانات مقام معظم رهبری آقای سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان طی سخنانی گزارشی از اوضاع لبنان و مبارزات و مقاومت مردمی ضد صهیونیستی در جنوب و بقاع غربی لبنان را به استحضار رهبر معظم انقلاب اسلامی رساند.

برچسب‌ها: حزب الله لبنان؛
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی