news/content
نسخه قابل چاپ
1374/09/15

دیدار هزاران‌ تن‌ از مردم‌ قم‌ با رهبر انقلاب

هزاران‌ تن‌ از مردم‌ شهر مقدس‌ قم‌ از سحرگاه‌ امروز در برابر مصلای‌ این‌ شهر به‌ صف‌ ایستادند تا در دیدار حضوری‌ با رهبر و مقتدایشان‌ از سرچشمه‌ پرفیض‌ عشق‌ و ایمان‌ به‌ ولایت‌ توشه‌ برگیرند و روح‌ و روانشان‌ را صفا و طراوتی‌ تازه‌ بخشند.
امروز در میلاد مولود کعبه‌ لحظه‌های‌ شکوهمندی‌ از پیوند مستحکم‌ عاطفی‌ و معنوی‌ میان‌ امت‌ و ولایت‌ به‌ ثبت‌ رسید و مردم‌ قم‌ چشم‌ خویش‌ را پوینده‌ راه‌ مولای‌ متقیان‌ منور ساختند و اشک‌ شوق‌ را در وصال‌ یار به‌ دامان‌ پرمهر سید و مولایشان‌ فروریختند و سر به‌ دستان‌ با کرامتش‌ ساییدند.
مردم‌ قم‌ برای‌ دیدار حضوری‌ با رهبر انقلاب‌ ساعتها در هوای‌ سرد به‌ انتظار ایستادند تا برای‌ یک‌ لحظه‌ دیداری‌ گرم‌ و به‌ یاد ماندنی‌ با فرزند زهرای‌ اطهر(س‌) داشته‌ باشند.
پیر و جوان‌ و کوچک‌ و بزرگ‌ در انتظار دیدار با ولی‌ امرشان‌ یکایک‌ لحظه‌ها را شمردند با در نوبت‌ خود بوی‌ خمینی‌ را از دستان‌ پرمهر مقتدای‌ خویش‌ به‌ نای‌ جان‌ ریزند.
چه‌ بسیار دلهای‌ منوری‌ که‌ با اشک‌ دیده‌، رازهای‌ ناگفته‌ را با لبانی‌ بسته‌ اما زبانی‌ گویا بیان‌ کردند و آنجا که‌ نوجوانی‌ دلباخته‌، از شوق‌ دیدار با مولای‌ خویش‌ های‌ های‌ گریست‌، عطر دل‌انگیز عشق‌ و ایمان‌ راستین‌، فضای‌ مصلای‌ قم‌ را فراگرفت‌.
دیدار حضوری‌ مردم‌ قم‌ با رهبر انقلاب‌ ساعتها به‌ طول‌ انجامید و در این‌ میان‌ انبوهی‌ از مردم‌ که‌ توفیق‌ دیدار نیافتند از بیرون‌ مصلای‌ قم‌ ندا در دادند که‌ خامنه‌ای‌ برای‌ آنها همچون‌ خمینی‌ است‌ و پیوندشان‌ با او ناگسستنی‌.
دیدار حضوری‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌ با مردم‌ صبح‌ امروز به‌ مردها اختصاص‌ داشت‌ و قرار است‌ دیدار حضوری‌ زنان‌ قم‌ با رهبر معظم‌ انقلاب‌ بعد از ظهر امروز انجام‌ شود.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی