news/content
نسخه قابل چاپ
1389/11/23

انتصاب رئیس و اعضای هیئت امناء دفتر تبلیغات اسلامی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی رئیس جدید و اعضای هیئت امناء دفتر تبلیغات اسلامی را به مدت پنج سال منصوب کردند. متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:


بسم الله الرّحمن الرّحیم
در آستانه‌ی پایان یافتن دوره‌ی مسئولیّت هیئت امناء محترم دفتر تبلیغات اسلامی، اکنون حضرات حجج اسلام جناب آقای محمّد جعفری‌گیلانی، جناب آقای محمّدی‌عراقی، جناب آقای احمد واعظی، جناب آقای سیّدعباس صالحی، جناب آقای عبدالرّضا ایزدپناه، جناب آقای حمید پارسانیا، جناب آقای احمد عابدی، جناب آقای علیرضا امینی و جناب آقای عبدالحسین خسروپناه و معاونت تبلیغ مدیریّت حوزه‌ی علمیه‌ی قم را به عضویّت هیئت امناء و نیز با اطّلاع از رأی و نظر آقایان محترم، جناب حجّت‌الاسلام آقای احمد واعظی را به مدّت پنج سال به ریاست آن دفتر منصوب مینمایم.
امیدوارم ریاست جدید آن دفتر که خود از چهره‌های برجسته و فاضل حوزه میباشد، با بهره‌مندی از توان ارزشمند و بالای فکری و نظری آقایان هیئت امناء و به برکت وجود نیروهای کارآمد و متعهّد در درون مجموعه‌ی دفتر تبلیغات و نیز با جلب هر چه بیشتر همکاری فضلای متعهّد و روشن‌بین و انقلابی حوزه‌ی علمیّه، بتواند آن دفتر را بیشتر از گذشته در تولید فکر و اندیشه‌ی مبتنی بر معارف اسلام ناب (قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السّلام) و اقدامات نرم‌افزاری فاخر موفّق و روزآمد نماید.
وظیفه دارم از زحمات و تلاشهای برجسته‌ و خدمات ماندگار جناب حجّت‌الاسلام آقای سیّدحسن ربّانی در طول مدیریّت موفّق خود، صمیمانه قدردانی و تشکّر نمایم.
سیّدعلی خامنه‌ای
۲۳ بهمن ماه ۸۹ 
 

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی