news/content
نسخه قابل چاپ
1368/09/30

پاسخ به پیام تسلیت حجّت‌الاسلام والمسلمین سیّدساجدعلى نقوى به‌مناسبت درگذشت حجّت‌الاسلام والمسلمین سیّدصفدرحسین نقوى

بسمه‌تعالی
جناب حجّت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّدساجدعلی نقوی (دامت تأییداته)(۱)
با سلام و تحیّت؛ تلگراف تسلیت جنابعالی به‌مناسبت فقدان عالم عامل، مرحوم حجّت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّدصفدرحسین نقوی(۲) واصل شد؛ مردی که عمر خود را در اعتلاء اسلام، بسط معارف و فرهنگ اسلامی و دفاع از حریم اهل‌بیت (علیهم السّلام) و انقلاب اسلامی گذراند. اینجانب نیز متقابلاً این مصیبت را به جنابعالی، علمای محترم پاکستان و عموم شیعیان و مسلمانان پاکستان تسلیت میگویم. بی‌شک فقدان این قبیل عالمان متعهّد و متخلّق و تلاشگر برای جامعه‌ی اسلامی و وحدت مسلمانان، ثُلمه‌ای(۳) جبران‌ناپذیر است و لازم است که حوزه‌های علمیّه، طلّاب و علما و جوانان غیور مسلمان، با شناخت دقیق از توطئه‌ها و شگردهای پیچیده‌ی استکبار جهانی در محو فرهنگ و آرمانهای اسلام ناب محمّدی (ص) و وحدت صفوف مسلمین، با تلاش مجدّانه کمر همّت ببندند و با فعّالیّت مستمرّ خود در جهت رشد و توسعه‌ی اندیشه، فرهنگ و معارف اسلامی به پا خیزند و از هجوم فرهنگ مبتذل غرب در بین توده‌های مسلمان، جلوگیری به عمل آورند.

اینجانب به همه‌ی برادران و خواهران در پاکستان، ضمن تحیّت و سلام، یادآوری میکنم که هوشیاری در برابر دشمنان اسلام و دستهای تفرقه‌افکن و فسادانگیز را روزبه‌روز قوی‌تر کنند و مخصوصاً به جوانان عزیز توصیه میکنم که بر علم و عمل خود بیفزایند و مایه‌ی سربلندی اسلام و تشیّع شوند. توفیقات جنابعالی و دیگر علمای محترم پاکستان و سایر برادران را از خداوند خواهانم.
سیّدعلی خامنه‌ای
 

۱) رهبر شیعیان پاکستان
۲) رئیس جامعة‌المنتظر
۳) رخنه

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی