news/content
نسخه قابل چاپ
1368/06/21

حکم انتصاب مسئول شوراى سیاست‌گذارى سازمان صداوسیماى جمهورى اسلامى ایران

بسم الله الرّحمن الرّحیم
جناب حجّت‌الاسلام آقاى دعاگو (دامت تأییداته)

 از آنجا که دستگاه صداوسیما مسئولیّت آموزش عمومى و ایجاد رشد فرهنگى و سیاسى و تبیین مبانى اسلام و مقابله با توطئه‌هاى تبلیغاتى دشمن را با بهره‌گیرى از هنر اصیل و سالم بر عهده دارد و باید نسبت به خطوط اساسى کار و فعّالیّت آن، سیاست‌گذاری‌اى شایسته و همه‌جانبه و متین انجام گیرد و با عنایت به طول خدمت جنابعالى در شوراى سرپرستى سابق و نیز احراز صلاحیّتهاى علمى و فکرى و آگاهی‌هاى لازم در جنابعالى، مسئولیّت تشکیل و اداره‌ی «شوراى سیاست‌گذارى صداوسیما» را براى مدّت سه سال بر عهده‌ی شما میگذارم.

 مأموریّت این شورا که متشکّل از رئیس محترم صداوسیما و برخى از دستیاران ایشان و تنى چند از زبدگان صاحب‌نظر خواهد بود، آن است که به تعیین سیاستها و خطوط عمده‌ی فعّالیّتها و برنامه‌هاى صداوسیما پرداخته، محصول کار را به اینجانب ارائه کند.

 نظارت بر مجموعه‌ی کار صداوسیما از جهت انطباق برنامه‌ها با سیاستهاى اعلام‌شده و نیز رسیدگى به نظرات و شکایاتى که از سوى مردم میشود، وظیفه‌ی دیگرى است که جنابعالى در جنب کار تشکیل و اداره‌ی شورا بر عهده دارید و با هماهنگى و همکارى کامل با رئیس محترم صداوسیما، ‌ان‌شاءالله‌ انجام خواهد شد. توفیق جنابعالى را در این کار حسّاس و مهم از خداوند مسئلت میکنم.
 
سیّدعلى خامنه‌اى
۱۳۶۸/۶/۲۱

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی