news/content
پیوندهای مرتبطخبرخبرعکسعکس
نسخه قابل چاپ
1380/02/28

پیام تسلیت در پی درگذشت وزیر راه و ترابری و جمعی از نمایندگان مردم استان گلستان درحادثه هوایی‌

رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پی درگذشت مرحوم آقای دکتر رحمان دادمان، وزیر راه و ترابری و جمعی از نمایندگان مردم استان گلستان درحادثه هوایی‌،  پیام تسلیتی به این شرح صادر کردند:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

با تأسف و تأثر فراوان خبر حادثه هوایی را که به فقدان جمعی از خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی انجامیده است، دریافت کردم. در این حادثه‌ی تلخ و اندوهبار، وزیر راه و ترابری و تعدادی از همکاران ایشان و نمایندگان مردم شهیدپرور استان گلستان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه پروازی و دیگر همراهان را از دست داده‌ایم. سفر آنانی که با این سانحه تأسف‌انگیز مواجه شد، برای انجام دادن خدمات دولتی و در راه خدمت به مردم بوده است، و لذا امید است، این درگذشتگان عزیز مشمول رحمت و فضل الهی قرار گیرند و پاداش خدمات خود را در نزد خداوند متعال بیابند. اینجانب ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار یکایک درگذشتگان، به دولت محترم و به مجلس محترم شورای اسلامی و مردم مؤمن و انقلابی استان گلستان تسلیت میگویم و علو درجات آنان را از خداوند متعال مسئلت میکنم.
والسلام‌علیکم‌ورحمةالله
سید علی خامنه‌ای
۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۰

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی