news/content
نسخه قابل چاپ
1376/06/23

پیام تسلیت به حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله در پی شهادت فرزند وی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت فرزند سید حسن نصرالله تأکید کردند خون این شهید و دیگر فرزندان شهید اسلام در لبنان، آتش مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس را مشتعل‌تر خواهد کرد.
متن پیام به این شرح است:

«بسمه تعالی»
جناب حجةالاسلام عالم مجاهد آقای سیدحسن نصرالله دامت معالیه‌
شهادت افتخار آمیز فرزند عزیز و جوان برومندتان را به شما و مادر گرامیاش تبریک و تسلیت میگویم. این آزمایش بزرگ دیگری است که شما در راه خدا آن را با سرافرازی میگذرانید و فهرست آزمایش‌های دیگری را که در دوران پر رنج و پراجرِ جهاد و مقاومت، صبورانه طی کرده‌اید با آن زینت میبخشید. رژیم غاصب و متجاوز و ددمنش صهیونیستی از جنایت‌های خود که به شهادت بهترین جوانان لبنان و فلسطین، میانجامد هیچ بهره‌ئی نخواهد برد و خون هادی شهید و دیگر فرزندان شهید اسلام در لبنان، آتش مقاومت در برابر رژیم اشغالگر فلسطین و لبنان را مشتعل‌تر خواهد ساخت. جهاد کنونی در برابر رژیم غاصب صهیونیست با همه‌ی نابرابری، عاقبتی جز پیروزی حق یعنی نجات سرزمین‌های غصب شده‌ی اسلامی به دنبال ندارد و گذشت زمان نمیتواند حق غصب شده‌ی ملت‌ها را به دست فراموشی بسپارد. هر خونی که در این راه ریخته میشود و هر مبارز صادق و مظلومی که به‌خاک میافتد، آن عاقبت تاریخی را قطعیتر و تخلف‌ناپذیرتر میسازد.
بار دیگر شهادت فرزند جوان و مظلوم شما را به شما والدین گرامی و دیگر بازماندگان و همرزمانش و به همه‌ی جوانان لبنان و فلسطین، تبریک و تسلیت میگویم، و اجر الهی را برای شما و علوّ درجات در محضر حضرت حق متعال را برای آن عزیز مسئلت میکنم.
والسلام علیکم و رحمةالله
سیدعلی خامنه‌ای
23/06/1376

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی