news/content
نسخه قابل چاپ
1386/11/25

پیام تسلیت به دبیرکل حزب‌الله لبنان در پی شهادت عماد مغنیه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهادت برادر مجاهد مخلص و فداکار آقای حاج عماد مغنیه از رهبران فداکار حزب‌الله را به ایشان و جوانان سرافراز حزب‌الله و مقاومت و مردم لبنان تبریک و تسلیت گفتند.
متن پیام ولی امر مسلمین به این شرح است:
 
بسم الله الرّحمن الرّحیم
برادر عزیز جناب حجة‌الاسلام آقای سیدحسن نصرالله
شهادت برادر مجاهد مخلص و فداکار آقای حاج عماد مغنیه برای خود او که سراپا عشق و شور جهاد فی سبیل الله بود فوزی عظیم و سرانجامی سعادتبار است و برای ملت لبنان که چنین مردان بزرگی را پرورده و به عرصه‌ی آزادیخواهی و مبارزه با ستم، تقدیم کرده، مایه‌ی سرافرازی و سربلندی است.

فقدان این مرد آزاده‌ی فداکار و برجسته، اگرچه برای همه‌ی انسانهای شریف و همه‌ی آنان که او را می‌شناختند بویژه برای والدین و همسر و فرزندان عزیز و دیگر کسان و یارانش دردناک است، ولی زندگی و مرگ انسانهائی مانند او، حماسه‌ئی است که ملتها را بیدار میکند و به جوانان الگو میدهد و افقهای روشن و راه رسیدن به آن را برای همه ترسیم مینماید.

صهیونیستهای خونخوار و جنایتکار بدانند که خون مطهر شهیدانی همچون عماد مغنیه صدها عماد مغنیه می‌آفریند و مقاومت در برابر ظلم و فساد و طغیان را دوچندان میکند. مردانی چون این شهید بزرگوار زندگی و آسایش و بهره‌مندیهای مادی خود را در راه دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و استکبار فدا کردند. و این ارزش والائی است که همه‌ی وجدانهای انسانی در برابر آن سر تعظیم فرود می‌آورند. رضوان خدا بر او و بر همه‌ی مجاهدان راه حق باد.

من این شهادت بزرگ را به شخص شما و به خانواده‌ی گرامیش و به جوانان سرافراز حزب‌الله و مقاومت و به همه‌ی ملت لبنان تبریک و تسلیت میگویم.
والسلام علیه و علیکم و رحمةالله
سیّدعلی خامنه‌ای         
۲۵ بهمن ۱۳۸۶           
 

لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی