news/content
پیوندهای مرتبطعکسعکس
نسخه قابل چاپ
1386/10/24

پیام تسلیت در پی رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مجتهدی تهرانی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ارتحال عالم ربانی و معلم اخلاق مرحوم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آقای حاج شیخ احمد مجتهدی تهرانی را تسلیت گفتند. متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرّحمن الرّحیم

ارتحال عالم ربّانی و معلّم اخلاق مرحوم حجّت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ احمد مجتهدی تهرانی (رحمت‌الله‌علیه) را به علمای اعلام و روحانیّت معظّم تهران و به شاگردان و تربیت‌شدگان و ارادتمندان این شخصیّت روحانی باارزش و خدمتگزار و بخصوص به خانواده‌ی محترم و بازماندگان ایشان تسلیت میگویم.

عمر بابرکت این عالم عامل، منشأ خدمات دینی ارزنده‌ای بود که برجسته‌ترین آن تأسیس و اداره‌ی شایسته‌ی مدرسه‌ای است که در طول ده‌ها سال، محلّ پرورش علما و فضلای فراوان بوده و هم‌اکنون تعدادی از تربیت‌شدگان در آن، در شمار فضلای برجسته و عالمان و مجتهدان بزرگوارند.

علم و تقوا و تلاش متعهّدانه در تربیت طلاب علوم دینی سه عنصر شاخص در شخصیّت این روحانی عالیقدر بود و برکات فراوانی را برای حوزه‌های علمیّه به بار آورد. حقّ عظیم ایشان بر حوزه‌ی علمیّه‌ی تهران فراموش‌نشدنی است.

رحمه الله رحمت واسعه و حشره مع محمد و آله الطاهرین.
 
سیّدعلی خامنه‌ای
۱۳۸۶/۱۰/۲۴   
 

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی