news/content
نسخه قابل چاپ
1386/09/03

پیام به چهل و دومین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی پیامی خطاب به چهل و دومین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا صادر فرمودند. متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجویان گرامی:
اکنون که چهل و دومین نشست سالانه خود را برگزار می‌کنید مایلم مراتب خرسندی خود را از اینگونه نشست‌ها که امید است منشأ خیر و برکات زیاد و موجب تقویت دوستی و صمیمیت بیشتر و اتخاذ تدابیر و تصمیم‌های ارزنده گردد ابراز دارم.

فرزندان عزیزم:
در شرایط کنونی که بشریت سرخورده از مکتب‌ها و دسیسه‌ها در صدد یافتن راهی مطمئن به سوی معنویت و عدالت و عقلانیت است، ملت عزیز ایران به ویژه نسل جوان و دانشجوی آن با نشاط و بالندگی قله‌های علم و معرفت را یکی پس از دیگری فتح میکند و دسیسه‌های دشمنان از جمله آپارتاید علمی که از سوی سلطه‌گران جهانی تعقیب می‌شود با عنایت الهی فقط موجب استحکام عزم و اراده آنان را فراهم کرده است.

امیدوارم شما جوانان برومند که برای کسب دانش و تخصص دوری از وطن را تحمل و به این هجرت علمی اقدام نموده‌اید، با تمسک به سرچشمه زلال قرآن کریم و درسهای حیات‌بخش نبوی و ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین در کسب علم و خودسازی و جامعه‌سازی موفق گردید.

از خداوند متعال برای شما فرزندان اندیشمند و دین باورم توفیق روزافزون و برای امت اسلامی عزت و سرافرازی را مسئلت دارم.

سیدعلی خامنه‌ای
3/آذر ماه/1386

 

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی