news/content
نسخه قابل چاپ
1369/02/26

پیام تسلیت به حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدعلی غیوری در پی شهادت فرزند ایشان

حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی طی نامه‌ای شهادت فرزند حجت‌الاسلام والمسلمین آقای غیوری را به ایشان تبریک و تسلیت گفتند. متن این نامه به این شرح است:
بسمه تعالی‌

جناب حجةالاسلام والمسلمین آقای غیوری(دامت‌‌افاضاته)

خدای بزرگ را سپاسگزارم که بندگان صالح خود را با ابتلائات آزمود و آنان را به برکت تحمل مشکلات در راه حق، به درجات قرب خود مفتخر فرمود.

شهادت فرزند عزیز جناب‌عالی که بر اثر بمباران شیمیایی دشمن در جنگ تحمیلی و پس از تحمل سختی و بیماری در زمانی طولانی، به جوار الهی پرکشید، از همین ابتلائات و آزمایشهاست و علاوه بر خود آن شهید گرامی، موجب علو درجات والدین صابر و مؤمن او می‌باشد ان‌شاءاللَّه. بعلاوه افشاگر جنایات دامنه‌داری است که از سوی رژیم متجاوز عراق و با کمک ابرقدرتهای جنایتکار و در برابر چشمان بی‌تفاوت مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر اتفاق افتاده است.

این‌جانب، با طلب فضل و رحمت الهی برای آن عزیز و تبریک و تسلیت به جناب‌عالی و دیگر بازماندگان، سلام و درود به همه‌ی خانواده‌ی مکرم شهدا فرستاده، صبر و اجر و استقامت و موفقیت برای همه‌ی آنان مسألت می‌نمایم.

سیّد علی خامنه‌‌ای - 26/02/1369

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی