news/content
نسخه قابل چاپ
1369/01/12

انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری خرم‌آبادی به نمایندگی ولیّ‌فقیه در پاکستان‌

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌

الحمدللَّه ربّ‌العالمین والصّلاة والسّلام علی محمّد واله الطّاهرین ولعنةاللَّه علی اعدائهم اجمعین‌

و بعد، جناب حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج سیّد حسن طاهری خرم‌آبادی(دامت‌افاضاته) را بدین وسیله به سمت نمایندگی خود در کشور پاکستان منصوب می‌نمایم، تا ضمن رسیدگی به امور مذهبی و رفع مشکلات مذهبی و احیای حوزه‌های علمیه و سایر اموری که در حکم حضرت امام خمینی(رضوان‌اللَّه تعالی‌علیه) مذکور گردیده است، در اعلای کلمه‌ی طیبه‌ی اسلام در آن منطقه سعی کافی را مبذول دارند.

و جناب ایشان مجازند جهت انجام وظایف محوله در اخذ سهمین مبارکین و سایر وجوه شرعیه، از قبیل زکوات و کفارات و مظالم عباد و صرف آنها در موارد مقرره‌ی شرعیه و ترویج شریعت مقدسه. و همچنین مجازند در تصدی امور حسبیه که در زمان غیبت حضرت ولیّ‌عصر(عجّل‌اللَّه‌تعالی‌فرجه‌الشّریف) منوط است به نظر فقیه جامع‌الشرائط. بدیهی است مؤمنین محترم فرصت را مغتنم دانسته، از وجود ایشان و فیوضات و ارشادات و راهنماییهایشان کمال بهره را خواهند برد.

«و اوصیه(ایّده‌اللَّه‌تعالی) بما اوصی به السّلف الصّالح من ملازمة التّقوی والتّجنّب عن الهوی والتّمسّک بعروة الاحتیاط فی امور الدّین والدّنیا».

والسّلام علیه و علی اخواننا المؤمنین و رحمةاللَّه - سیّد علی خامنه‌ای - 12/01/1369

 

 

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی