news/content
پیوندهای مرتبطفيلمفيلمعکس ويژهعکس ويژهعکس پوستریعکس پوستری
نسخه قابل چاپ
1391/12/02

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی ارتحال آیت‌الله حاج شیخ عزیزالله خوشوقت

در پی ارتحال آیت‌الله آقای حاج شیخ عزیزالله خوشوقت رضوان‌الله‌علیه، رهبر انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی درگذشت این عالِم ربانی، معلم اخلاق و سالک الی‌الله را مصیبتی اندوه‌بار خواندند و این ثلمه‌ی بزرگ را به بازماندگان و شاگردان ایشان تسلیت گفتند.
متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این شرح است:
بسم‌‌الله‌الرحمن‌الرحیم
با تأسف و اندوه فراوان، خبر رحلت عالم ربانی، سالک الی‌الله و عارف بالله مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ عزیزالله خوشوقت رضوان‌الله علیه را دریافت کردم. عمری بابرکت، سرشار از معنویت و تهذیب، و گام‌های پیوسته در سلوک الی‌الله، همراه با مجاهدتی کم‌نظیر در تربیت نفوس مستعد و دل‌های مشتاق، خلاصه‌‌ای از زندگینامه‌ی این روحانی مهذّب و این معلّم اخلاق و معرفت است. بی‌شک فقدان این شخصیت ممتاز، برای آشنایانِ رتبه‌ی معنوی آن بزرگوار، مصیبتی اندوه‌بار و برای شاگردان و مستفیدان محضر پرفیض او ثلمه‌ای بزرگ است.
این‌جانب تسلیت صمیمانه‌‌ی خود را به خانواده‌ی مکرّم و فرزندان محترم و دیگر وابستگان و به همه‌ی ارادتمندان ایشان معروض می‌دارم و علوّ درجات و شمول رحمت حق و حشر با اولیاء‌الله را برای روح مطهرشان از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سید علی خامنه‌ای
۱۳۹۱/۱۲/۲    
 
  

پیامک‌های این دیدار
  • اطلاعیه: رهبرانقلاب صبح روز شنبه در دانشگاه تهران بر پیکر مرحوم آیت الله خوشوقت اقامه نماز خواهند کرد.
  • متن و صوت بیانات رهبرانقلاب در بیت مرحوم آیت الله خوشوقت درKhamenei.ir منتشر شد. رهبرانقلاب: ارواح بندگان خوب خدا بعد از رها شدن از قید مادیت،تواناییهای بیشتری دارند؛ دعا میکنند، دستگیری میکنند، هدایت میکنند/انشاءالله برکات آقای خوشوقت هم برای ما استمرار داشته باشد.
  • رهبرانقلاب ساعتی پیش با حضور درمنزل آیت الله خوشوقت به خانواده ایشان،آقازادگان و اهل معنا و معرفت،فقدان این عالم ربانی را تسلیت گفتند.
  • رهبرانقلاب ساعتی پیش با حضور در منزل آیت الله حاج شیخ عزیز الله خوشوقت رضوان‌الله علیه، درگذشت این عالِم ربانی را به خانواده ایشان، آقازادگان و اهل معنا و معرفت و سلوک تسلیت گفتند.
  • پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آیت الله خوشوقت:بی شک فقدان این شخصیت ممتاز، برای آشنایان رتبه معنوی آن بزرگوار مصیبتی اندوهبار و برای شاگردان و مستفیدان محضر پر فیض او ثلمه ئی بزرگ است.
  • پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آیت الله خوشوقت:بی شک فقدان این شخصیت ممتاز، برای آشنایان رتبه معنوی آن بزرگوار مصیبتی اندوهبار و برای شاگردان و مستفیدان محضر پر فیض او ثلمه ئی بزرگ است.
آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی