news/content
نسخه قابل چاپ
1384/08/30

انتصاب مجدد آقای محمد فروزنده به ریاست بنیاد مستضعفان

در پی تجمیع نهادها و سازمان‌های فعال در امور ایثارگران و انفکاک بخش رسیدگی به جانبازان از بنیاد مستضعفان و تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران و اصلاح اساسنامه‌ی بنیاد که منجر به تغییر مهمی در اهداف آن شده است، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی ابلاغی، آقای محمد فروزنده را برای یک دوره‌ی پنج‌ساله‌ی دیگر در ریاست بنیاد مستضعفان منصوب کردند.
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای محمد فروزنده دام توفیقه

اکنون که بحمدالله تلاشهای مجدانه جنابعالی و اعضای محترم هیأت امنا به توفیقات، تجارب و دستاوردهای باارزشی نائل گشته است، پیرو ابلاغیه مورخ ۱۳۸۳/۵/۳ مبنی بر ضرورت ادامه فعالیتهای شما در سمت ریاست بنیاد مستضعفان، مسئولیت جنابعالی را برای مدت پنج سال از تاریخ ۱۳۸۳/۴/۳۱ تمدید می‌کنم.

امیدوارم با توجه به اصلاح اساسنامه آن بنیاد و پس از اقدام اساسی و مهمّ تجمیع نهادهای متولی امور ایثارگران و تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران، در چارچوب مأموریت راهبردی بنیاد، مبنی بر «کمک به ارتقاء سطح زندگی مادّی، معنوی و فرهنگی مستضعفان و محرومین جامعه همراه با اداره بهینه دارائیهای تحت پوشش و با حضور مؤثر در صحنه‌های اقتصادی در چارچوب سیاستهای کلّیِ نظام» از همه توان و ایمان خود بهره گیرید.

امید است در راستای خدمت بایسته و شایسته به محرومان و مستضعفان و تحقق اهداف عالیه بنیاد، اهتمام جدی در تجدید سازمان و به کارگیری بیش از پیش نیروهای لایق و امین داشته باشید.

توفیقات شما را از خداوند متعال خواستارم.
سید علی خامنه‌ای
۳۰ آبان ۱۳۸۴   

https://farsi.khamenei.ir/ndata/news/192/in6.jpg

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی