news/content
نسخه قابل چاپ
1379/10/26

پیام تسلیت در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ حاج‌ سید حسین‌ آیت‌اللهی‌

در پی‌ درگذشت‌ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ حاج‌ سید حسین‌ آیت‌اللهی‌، حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ پیام‌ تسلیتی‌ خطاب‌ به‌ آیت‌الله‌ سید عبدالعلی‌ آیت‌اللهی‌، خاندان‌ آن‌ مرحوم‌ و مردم‌ استان‌ فارس‌ صادر فرمودند. متن‌ پیام‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌ به‌ این‌ شرح‌ است‌:
بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم‌
انا لله‌ و انا الیه‌ راجعون‌
آیت‌الله‌ آقای‌ حاج‌ سید عبدالعلی‌ آیت‌اللهی‌ دامت‌ برکاته‌
رحلت‌ تأسف‌انگیز برادر مکرم‌ جنابعالی‌، عالم‌ مجاهد پارسا مرحوم‌ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ آقای‌ حاج‌ سید حسین‌ آیت‌اللهی‌ را به‌ جنابعالی‌ و خاندان‌ مکرم‌ آن‌ مرحوم‌ و عموم‌ مردم‌ استان‌ فارس‌ بخصوص‌ مردم‌ مؤمن‌ و با وفای‌ جهرم‌ صمیمانه‌ تسلیت‌ می‌گویم‌.
آن‌ سید شریف‌ و عزیز بی‌شک‌ از جمله‌ی‌ حسنات‌ روزگار و از برجستگان‌ بیت‌ رفیع‌ مرحوم‌ آیت‌الله‌العظمی‌ حاج‌ سید عبدالحسین‌ لاری‌ و از ستارگان‌ فروزان‌ این‌ مجموعه‌ نورانی‌ محسوب‌ می‌شدند.
دوران‌ جوانی‌ و بخش‌ اعظم‌ عمر با برکت‌ ایشان‌ در راه‌ دفاع‌ از دین‌ و از حقیقت‌ و مجاهدت‌ در راه‌ خدا و خدمت‌ به‌ مردم‌گذشته‌ است‌.
یقینا مردم‌ صمیمی‌ و با صفای‌ آن‌ سامان‌ تا مدتهای‌ طولانی‌ خاطره‌ی‌ صفا و معنویت‌ و شجاعت‌ و پارسایی‌ این‌ بزرگوار را از یاد نخواهند برد.
از خداوند متعال‌ مسألت‌ می‌کنم‌ که‌ رحمت‌ و مغفرت‌ خود را بر روح‌ آن‌ مرحوم‌ افاضه‌ فرماید و به‌ جنابعالی‌ و دیگر بازماندگان‌ بخصوص‌ خانواده‌ و فرزندان‌ محترم‌ و همه‌ ارادتمندان‌ و دوستان‌ ایشان‌ صبر و اجر عنایت‌ نماید.
والسلام‌ علیکم‌ و رحمه‌ الله‌
سید علی‌ خامنه‌ای‌
26 دی‌ ماه‌ 1379
20 شوال‌ 1421

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی