news/content
نسخه قابل چاپ
1381/09/28

پیام تسلیت در پی درگذشت امام‌جمعه زنجان

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم

درگذشت فقیه پرهیزکار و پارسا مرحوم آیةاللَّه آقای حاج سیداسماعیل موسوی زنجانی امام جمعه محترم زنجان موجب تأسف و تأثر این‌جانب گردید. این عالم وارسته و بزرگوار، از جمله‌ی چهره‌های برجسته‌ی روحانی و از خدمتگزاران حقیقی اسلام و نظام اسلامی بودند. فرزند عزیز ایشان از جمله‌ی شهدای سرافراز و خود ایشان در سلک مؤمنان صادق و صبوری بودند که وعده‌ی صلوات و رحمت الهی به آنان در قرآن کریم داده شده است. سالها تحقیق و مطالعه در علوم اسلامی در حوزه‌ی علمیه‌ی قم و شرکت در مبارزات جامعه‌ی مدرسین و سپس سالها اشتغال در مسند امامت جمعه‌ی زنجان و حضور مؤثر در فعالیتهای انقلابی و اسلامی و خدمت به مردم، سابقه‌ی افتخارآمیز این مرد الهی است.

این‌جانب فقدان این چهره‌ی مردمی و محبوب و این عالم ربانی را به حوزه‌ی علمیه‌ی قم بخصوص علمای اعلام و دوستداران و علاقمندان ایشان و نیز به مردم مؤمن و انقلابی زنجان و بالاخص به خانواده‌ی مکرم و فرزندان معزّز ایشان تسلیت می‌گویم و رحمت واسعه‌ی الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.

سید علی خامنه‌ای
 28/9/1381

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی