news/content
نسخه قابل چاپ
1378/03/25

پیام تسلیت در پی درگذشت مرحوم آقای دکتر سیف‌الله وحید دستجردی

در پی درگذشت مرحوم مغفور آقای دکتر سیف‌الله وحید دستجردی رئیس سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی خطاب به خانواده آن مرحوم صادر کردند.
متن پیام تسلیت مقام معظم رهبری بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم‌
درگذشت مرحوم مغفور آقای دکتر سیف‌الله وحید دستجردی را به همه‌ی بازماندگان بخصوص فرزندان محترم ایشان و نیز به دوستان و همکارانشان و همه‌ی کسانی که با سجایای اخلاقی آن مرحوم و روحیه تلاش و همت و حمیت اسلامی و انقلابی وی آشنا بودند صمیمانه تسلیت می‌گویم.این مرد خدمتگزار و با اخلاص هم در دوران مبارزات نهضت اسلامی و هم پس از پیروزی انقلاب، یکی از رهروان صادق و پرشور و با ایمان بود که هرگاه هر وظیفه‌یی را در راه آرمانهای انقلاب اسلامی بر دوش خود حس می‌کرد با انگیزه و شوق آن را انجام می‌داد. خدمات فراوان در مسؤولیتهای گوناگون به کشور و مردم کرده و همواره در صراط مستقیم حقیقت گام نهاده است، و اکنون در پیشگاه الهی سرافراز و مشمول رحمت الهی است. ان‌شاءالله از خداوند متعال علو درجات ایشان و دعا و طلب رحمت از سوی حضرت بقیة‌الله ارواحنا فداه و صبر و اجر خانواده‌ی محترم و بازماندگان را مسألت می‌کنم.
سید علی خامنه‌ای‌
 25 خرداد 78

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی