news/content
نسخه قابل چاپ
1369/09/13

انتصاب امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ غلامعلی نعیم آبادی را به سمت امام جمعه بندرعباس و نماینده خود در استان هرمزگان منصوب کردند.
متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ غلامعلی نعیم آبادی دامت افاضاته
از آنجا که جناب حجت‌الاسلام آقای احمدی یزدی دامت توفیقاته از امامت جمعه بندرعباس استعفا کرده‌اند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندساله و خدمات ایشان در آن منطقه بدینوسیله جنابعالی را به سمت امامت جمعه‌ی بندرعباس منصوب می‌نمایم تا ضمن برگزاری این فریضه‌ی الهی مردم را به وحدت و همبستگی دعوت نموده از تفرقه و اختلاف برحذر دارید و نسبت به وظایف مهمی که به خصوص در این مرحله‌ی حساس نسبت به اسلام و انقلاب دارند آشنا سازید.
ضمناً جنابعالی را در کارهای دینی و رسیدگی به امور مذهبی و شرعی که مربوط به ولی فقیه است بعنوان نماینده‌ی خود در آن منطقه منصوب می‌نمایم تا انشاءالله تعالی در احیاء حوزه‌های علمیه و ترویج شریعت مقدسه و سایر امور مربوط بهتر بتوانید اقدام نموده و عمل کنید و البته احتیاط را در هرحال مراعات کنید که بهترین وسیله‌ی نجات است. امید آنکه عموم اهالی محترم و نهادها و ارگانهای محلی نیز کمال همکاری را با جنابعالی در این باب معمول دارند. از خدای متعال موفقیت همگان را در راه خدمت به اسلام و مسلمین مسئلت دارم.
والسلام علیکم و رحمةالله وبرکاته
  13 آذر 1369
سیدعلی خامنه‌ای

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی