news/content
نسخه قابل چاپ
1389/11/23

انتصاب رئیس و اعضای هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی رئیس جدید و اعضای هیئت مدیره‌ی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را به مدت پنج سال منصوب فرمودند. متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:
 
بسم الله الرّحمن الرّحیم
با توجّه به اتمام دوره‌ی مسئولیّت هیئت مدیره‌ی محترم مرکز خدمات حوزه‌های علمیّه، اکنون حضرات حجج اسلام جناب آقای محمّد جعفری‌گیلانی، جناب آقای سیّدحسن ربّانی، جناب آقای سیّدابوالحسن نوّاب، جناب آقای علی محمّدی‌خراسانی، جناب آقای حسین رحیمیان، نماینده‌ی مدیریّت حوزه‌ی علمیّه‌ی قم، رئیس جامعة المصطفی العالمیه را به عضویت هیئت مدیره، و با اطّلاع از رأی و نظر آقایان محترم هیئت مدیره، جناب حجّةالاسلام آقای سیّدحسن ربّانی را به ریاست آن مرکز به مدت پنج سال منصوب مینمایم.
امیدوارم به فضل خداوند ریاست جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیّه که از تجربه‌ی طولانی مدیریّت و خدمت در عرصه‌های مهمّ فرهنگی حوزه‌ای برخوردار میباشد، با بهره‌گیری از نظرات صائب آقایان هیئت مدیره و همکاری مدیران متعهّد و نیروهای کاردان در آن مجموعه، منشأ خدمات شایسته و مؤثّر به حوزه‌های علمیّه باشند و بر غنای آن مرکز بیفزاید.
وظیفه‌ی خود میدانم از جناب حجّةالاسلام آقای سیّدابوالحسن نوّاب که با سخت‌کوشی و مدیریّت خود توانسته است از ابتدای تأسیس مرکز تاکنون ضمن ایجاد زیرساخت‌ها و اقدامات مبنائی و اساسی در عرصه‌های متنوّع خدمت‌رسانی به روحانیّون عزیز تلاشهای فراوانی مبذول دارد، صمیمانه تشکّر و قدردانی نمایم.
سیّدعلی خامنه‌ای
۲۳ بهمن ماه ۸۹ 
 

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی