news/content
پیوندهای مرتبطبياناتبياناتفيلمفيلم
1402/10/30

پادکست مثبت ۱۰۰ ثانیه | غزه، قهرمان مردم دنیا




سلام و وقت‌تان بخیر! اینجا تحریریه رسانه‌ی KHAMENEI.IR است و شما در حال شنیدن چهارمین قسمت از «پادکست مثبت ۱۰۰ ثانیه».

همان‌طور که می‌دانید این پادکست، پیوست صوتی بسته‌ تصویری گزارش‌های مثبت ۱۰۰ ثانیه محسوب می‌شود که در رسانه KHAMENEI.IR در دسترس است. مثبت ۱۰۰ ثانیه در هر قسمت به کاوش در یکی از نکاتی می‌پردازد که از سوی رهبر انقلاب در جریان دیدارها و سخنرانی‌های عمومی مورد اشاره قرار می‌گیرند.


بیش از ۹۰۰ نفر از ائمه جمعه شهرهای سراسر کشور در روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ در حسینیه امام خمینی(ره) مهمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند.

بخش زیادی از دیدار به بیان شئون امامت جمعه و اهمیت این جایگاه و مردم‌داری ائمه جمعه گذشت. حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در بخش پایانی بیانات خودشان اما اشاره‌ای هم به وقایع غزه داشتند: «در قضیّه‌ی غزّه، انسان دست خدا را مشاهده میکند... همه‌ی دنیا قبول دارند که اینها، هم مظلومند ــ مظلومیّتشان را دنیا فهمید ــ هم پیروزند. هیچ کس امروز در دنیا نیست که تصوّر کند رژیم غاصب خبیث صهیونیست، در جنگ غزّه پیروز شده؛ همه میگویند شکست خورده. در نقطه‌ی مقابل، رژیم غاصب، در نظر مردم دنیا و سیاسیّون دنیا و آحاد مردم دنیا ــ از مسلم و غیر مسلم ــ هم ظالم است، گرگ خونخوار است، بی‌رحم است، هم مغلوب و شکست‌خورده و ناامید و متلاشی‌شده است.» ۱۴۰۲/۱۰/۲۶


یک ماه از جنگ گذشت. هنوز جنایات صهیونیست‌ها به اندازه‌ی امروز سنگین و وقیحانه نشده بود. یک مرکز مطالعاتی آمریکایی که طرف حساب مشاوره‌ی وزارت خارجه این کشور هم محسوب می‌شود نتایج یکی از طرح‌های مطالعاتی‌اش را منتشر کرد.

این مرکز از روز اول جنگ، تمام تجمعات اعتراضی‌ای که در هر گوشه‌ی دنیا در واکنش به جنگ صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین برگزار شده را ثبت و دسته‌بندی کرده بود. نتایج این پژوهش به شدت جالب بود.

از تمام تجمعات برگزار شده در دنیا ۹۰ درصدشان در حمایت از مردم فلسطین برگزار شده بود.

حدود ۱۰ درصد تجمعات هم حامی صهیونیست‌ها بودند و میزان خیلی کمی هم صرفاً مخالف جنگ.

تازه این این آمار مربوط به زمانی است که هنوز جنایات صهیونیست‌ها مثل امروز گسترده نشده بود.

نتایج نظرسجی یک موسسه جهان عرب در تونس هم جالب بود. طبق این نظرسنجی، میزان رضایت از آمریکایی‌ها بعد از حمایت از جنایات صهیونیست‌ها کاهش و در مقابل رضایت از مواضع کشورهایی مانند ایران، قطر، یمن و حتی گروه‌هایی مثل حزب‌الله لبنان بالا رفته است.

فارغ از آنچه در ذهن سیاستمداران حامی صهیونیسم می‌‌گذرد، افکار عمومی مردم دنیا اما سمت مردم فلسطین ایستاده. برای درک مهم بودن این رخداد، تصور کنید چقدر عملیات رسانه‌ای علیه امپراطوری و کارتل رسانه‌ای صهیونیست‌ها نیاز بود تا چنین نتیجه بزرگ رقم بخورد.

این پیروزی بزرگ مرهون صبر فلسطینی‌هاست.

تا مثبت صد ثانیه بعدی خدانگهدار!


گزارش تصویری مثبت ۱۰۰ ثانیه را ببینید!
لطفاً نظر خود را بنویسید:

کدامنیتی : *
اعدادي را که مي بینيد ، وارد کنید
*
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی