news/content
1390/09/16

بعثت خون 1433 | یازده: سمت بهشت



«بعثت خون» در سال دوم (1433ه.قـ.)، به بررسی «نقش بانوان» در واقعه‌ی کربلا و حوادث مرتبط با نهضت حسینی در سال 61 هجری قمری می‌پردازد.
https://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1390/1390091619178d9d4.jpg
https://farsi.khamenei.ir/image/home/rect-1-n.gif یازدهمین و آخرین برنامه از سری برنامه‌های سال دوم بعثت خون، «سمتِ بهشت» نام دارد که تلاش می‌کند بخش‌هایی از نقش قهرمانانه‌ی حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها را در ماجراهای سال 61 هجری قمری و حوادث بعد از عاشورا روایت کند.

ذکر مصیبت، بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب درباره جایگاه و نقش حضرت زینب سلام‌الله علیها، مداحی، شعرخوانی و روایت تاریخی این رویداد توسط جناب آقای دکتر محمدحسین رجبی دوانی و سرکار خانم فریبا علاسوند از کارشناسان تاریخ اسلام و تشیع، بخش‌های این برنامه‌ی صوتی را تشکیل می‌دهد که شما می‌توانید آن را از اینجا بشنوید.

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_moharam/images/ver2/li_star_1.gif «بعثت خون» سال گذشته نیز در هنگام غروب روزهای دهه‌ی اول محرم‌الحرام در پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب منتشر می‌شد. [برنامه‌ی روز یازدهم سال گذشته]
 
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی