news/content
1390/04/02

کارگاه شعر آئینی



همانطور که در طول هفته‌ی گذشته از بخش‌های مختلف سایت در جریان قرار گرفتید، دیدار جمعی از شاعران آئینی و هیئت‌های مذهبی با رهبر معظم انقلاب، در آستانه ولادت حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام برگزار شد.
پس از برگزاری این دیدار، به سراغ برخی شعرای حاضر در جلسه رفتیم و درباره نکات مطرح شده با آن‌ها هم‌کلام شدیم. روایت روند برگزاری جلسه، بیان خاطراتی از جلسات نقد شعر، تشبیه این دیدار به کارگاه شعر آئینی، تأثیر تداوم این جلسه در پررنگ شدن شعر آئینی، پشتوانه‌سازی برای مداحان اهل‌بیت(ع) و ناگفته‌هایی از گفتگوی چهره به چهره شعرا در پایان جلسه با رهبر انقلاب از سرفصل‌های مسائل مطرح شده در این گفتگوها بود؛ که نتیجه‌ی آن در قالب گزارش صوتی «کارگاه شعر آئینی» هم‌اکنون در اختیار شما قرار دارد.
خوب است بدانید در این پادکست 14 دقیقه‌ای، روایت دیدار را سیدحمیدرضا برقعی برعهده دارد و در گفتگوها نیز از کلام حجت‌الاسلام محمدجواد زمانی، حسن بیاتانی، سعید حدادیان، محمدجواد شرافت واستاد محمدعلی مجاهدی(پروانه) استفاده شده است.
از اینجا بشنوید.
در این رابطه بخوانید :
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی