news/content
نسخه قابل چاپ
1386/12/01

انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین علما به امامت جمعه کرمانشاه

حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ مصطفی علما را به سمت امام جمعه کرمانشاه و نمایندگی خود در این استان منصوب کردند. متن حکم مقام معظم رهبری به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب حجت‌‌الاسلام و ذُخرُالاَعلام آقای حاج شیخ مصطفی علما دامت افاضاته

با تقـدیـر و تجلیـل از جنـاب حجـت‌الاســلام والمسلمین آقای حاج شیخ حسین زرندی دامت ‌افاضاته که سالهای طولانی در کرمانشاه منشاء خدمات با ارزش بودند، جنابعالی را به امامت جمعه و نمایندگی خود در آن شهر و استان منصوب میکنم. کرمانشاه، سرزمین مردان غیور و دلاوری است که آوازه‌ی مردانگی و ایمان صادقانه‌ی خود را در دورانهای گوناگون بویژه در روزگار دفاع مقدس، در عمل به اثبات رساندند. تحمل محنتهای دوران جنگ، و پایمردی شجاعانه‌ی آنان در برابر ترفند مهاجمان، در خاطره‌ی تاریخی ملت ایران همواره باقی است.

جنـابعالی که خـود برخاسته از میان همان مردم و بحمدالله به زیور علم و عمل آراسته‌اید به وظائف بزرگی که عالمان دین بردوش دارند آشنائید و مردم صمیمی آن سامان بویژه جوانان عزیز از فیوضات معنوی و اخلاقی و خدمات اجتماعی شما بهره‌مند خواهند شد. انشاء الله.

از خداوند متعال توفیق و تأیید جنابعالی را مسألت میکنم.

والسلام علیکم و رحمة الله
سید علی خامنه‌ای
1 / اسفند / 1386

 

در این رابطه بخوانید :
پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی