news/content
نسخه قابل چاپ
1385/07/01

پیام به نشست سراسری اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به نشست سراسری اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا با تأکید بر اینکه امروز آهنگ خوش پیشرفت و عزت ملی در کشور شنیده می شود، تصریح کردند: شما جوانان باید خود را برای مسئولیت هایی که ادامه این حرکت، بر دوش یکایک آحاد این ملت، به ویژه ورزیدگان دانایی و آگاهی می گذارد، آماده کنید.

متن پیام مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان دانشجوی عزیز

نشست سراسری شما را گرامی می دارم و از خداوند متعال، موفقیت و پیشرفت شما را مسألت میکنم. شما اکنون در بهار عمر خویش به سر میبرید، بهاری که بحمدالله با تلاش شما در راه دانش و آگاهی، از طراوت و زیبایی برخوردار است. خوشبختانه کشور و ملت شما نیز با مجاهدت و عزم راسخ خویش، خود را به دورانی بهاری و سرشار از بالندگی و امید و پیشرفت رسانده است. برای ملتی که تاریخش غنی و عزمش راسخ و هدفهایش روشن و دلش لبالب از امید است، دستیابی به افقهای بلند آینده، حتمی و تخلف ناپذیر است. ما توانسته ایم به برکت اسلام این همه را به دست بیاوریم. امروز آهنگ خوش پیشرفت و عزت ملی، در کشور شنیده می شود. شما جوانان باید خود را برای مسئولیتهایی که ادامه ی این حرکت، بر دوش یکایک آحاد این ملت، به ویژه ورزیدگان دانایی و آگاهی می گذارد، آماده کنید. از خداوند کمک و هدایت بخواهید، دلهای پاک و روشن خود را هرچه بیشتر به او نزدیک کنید، و خود را برای سهیم شدن در تعالی کشور و ملتتان مهیا سازید. خدا یار و مددکار شما.

سید علی خامنه‌ای

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی