[ بازگشت ] | [ چـاپ ]

مربوط به :بیانات در حرم مطهر رضوی - 1394/01/01
عنوان فیش : فرصت, فرصت شناسی, فرصت‌ها و تهدیدهای انقلاب اسلامی, حضور مردم در صحنه, راهپیمایی ۲۲ بهمن, روز قدس, جوان, رسانه‌های بیگانه (مخاطب)
کلیدواژه(ها) : فرصت, فرصت شناسی, فرصت‌ها و تهدیدهای انقلاب اسلامی, حضور مردم در صحنه, راهپیمایی ۲۲ بهمن, روز قدس, جوان, رسانه‌های بیگانه (مخاطب)
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
من به شما برادران و خواهران عزیز توجّه میدهم که نگاه کنید در این راهپیمایی‌های روز قدس یا بیست‌ودوّم بهمن، عمده جوانها هستند؛ این جوانها همان جوانهایی هستند که شبانه‌روز به‌وسیله‌ی رسانه‌های صوتی و تصویری و اینترنتی، در زیر بمباران تخریب قرار دارند؛ غوغایی است در دنیا؛ در دنیای مجازی.

مربوط به :بیانات در حرم مطهر رضوی - 1394/01/01
عنوان فیش : رسانه‌های بیگانه (مخاطب), تهاجم فرهنگی, جوان
کلیدواژه(ها) : رسانه‌های بیگانه (مخاطب), تهاجم فرهنگی, جوان
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
در دنیای رسانه‌های صوتی و تصویری، صدها رسانه، و با یک اعتبار هزارها رسانه، در حال بمباران افکار جوانهای ما هستند .

مربوط به :بیانات دیدار قهرمانان و ورزشکاران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی - 1393/11/01
عنوان فیش : تبلیغات دشمن, توطئه تبلیغاتی, هدف دشمن, دین‌زدایی, رسانه‌های بیگانه (مخاطب)
کلیدواژه(ها) : تبلیغات دشمن, توطئه تبلیغاتی, هدف دشمن, دین‌زدایی, رسانه‌های بیگانه (مخاطب)
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
امروز همه‌ی سعی دستگاه‌های تبلیغاتی بین‌المللی و جهانی معنویت‌زدایی است، دین‌زدایی است، عفّت و عصمت‌زدایی است؛ این جزو برنامه‌های حتمی صهیونیستی است در سرتاسر دنیا و دارند پیش میروند و روزبه‌روز بدتر [ عمل‌] میکنند.

مربوط به :بیانات در سالروز عید سعید مبعث‌ - 1388/04/29
عنوان فیش : استکبار, رسانه‌های بیگانه (مخاطب), تبلیغات دشمن, تبلیغات منفی, توطئه تبلیغاتی, قدرت امنیتی و جاسوسی و تبلیغاتی دشمن, رسانه های فرصت طلب
کلیدواژه(ها) : استکبار, رسانه‌های بیگانه (مخاطب), تبلیغات دشمن, تبلیغات منفی, توطئه تبلیغاتی, قدرت امنیتی و جاسوسی و تبلیغاتی دشمن, رسانه های فرصت طلب
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
رسانه‌ ها و دستگاه‌های تبلیغاتی و اطلاعاتیِ وابسته‌ ی به استکبار، میداندارترین عناصر دشمنان استقلال ملتها برای به آشوب کشیدن ملتها هستند؛ برای اینکه اینها را از مسیرشان منصرف کنند.

مربوط به :بیانات پس از بازدید از سازمان صدا‌ و ‌سیما - 1383/02/28
عنوان فیش : نظام جمهوری اسلامی ایران, تبلیغات دشمن, رسانه‌های بیگانه (مخاطب)
کلیدواژه(ها) : نظام جمهوری اسلامی ایران, تبلیغات دشمن, رسانه‌های بیگانه (مخاطب)
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
امروز آرایش رسانه یی و فرهنگی که درمقابل جمهوری اسلامی قرار دارد، بسیار آرایش پیچیده، متنوع ، متکثر، کارآمد و فنی و پیشرفته است.

مربوط به :بیانات در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش - 1382/11/19
عنوان فیش : حقوق بشر, آزادی, لیبرال دموکراسی, سوء استفاده از مفاهیم شریف, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, رسانه‌های بیگانه (مخاطب)
کلیدواژه(ها) : حقوق بشر, آزادی, لیبرال دموکراسی, سوء استفاده از مفاهیم شریف, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, رسانه‌های بیگانه (مخاطب)
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
چه كسی امروز نمی‌داند كه مساله‌ی حقوق بشر و آزادی و دمكراسی و دیگر حرفهایی كه از دهان بلندگوهای بیگانه خارج می‌شود، حرفهای پوچ و بهانه‌های واهی بیش نیست؟ این را همه می‌دانند.

مربوط به :بیانات در دیدار جوانان و فرهنگیان در مصلّای رشت‌ - 1380/02/12
عنوان فیش :مبارزه میزا کوچک خان با روسها، انگلیسها و عوامل رضاخان
کلیدواژه(ها) : میرزا کوچک خان جنگلی, تاریخ بر سر کار آمدن پهلوی اول و نهضت‌های اعتراضی, رسانه‌های بیگانه (مخاطب), تبلیغات دشمن, الگوسازی‌های غربی, الگوسازی, فرهنگ‌سازی, تهاجم فرهنگی, مفاخر ملی, عملکرد استکبار
نوع(ها) : روایت تاریخی

متن فیش :
امروز رسانه‌های غربی با برنامه‌ریزیهای میلیاردی، در تبلیغات رسانه‌ای خود - چه در تلویزیونشان، چه در رادیوشان، چه در مصاحبه‌هایی كه دائماً می‌كنند و متأسّفانه بعضی از عناصر داخلی هم فریب آنها را می‌خورند و اسیر و نوكر آنها می‌شوند؛ حرفهایی كه آنها مایلند، اینها بر زبان جاری می‌كنند - می‌كوشند تا به شما جوانان ایرانی تفهیم كنند كه یك ظرف خالی هستید و مظروف ندارید؛ مظروف شما را ما باید بدهیم؛ ما باید این ظرف را پُر كنیم؛ شما امروز این مایه را ندارید، دیروز هم نداشتید، طبعاً فردا هم نخواهید داشت! تاریخ شما را هم منكر می‌شوند؛ می‌خواهند گذشته‌ی شما را هم زیر پا لگد كنند؛ نه فقط تاریخِ قدیمِ چند صدساله را، بلكه تاریخِ‌ بیست‌ساله‌ی اخیر را هم می‌خواهند زیر پا لگد كنند و آن را انكار نمایند. آن‌ها می‌خواهند فرهنگ‌سازی و الگوسازی كنند؛ آن‌ها می‌خواهند جوان ایرانی و نسل نوی ایرانی، یك نسل تحقیرشده‌ی توسری‌خور باشد تا بتوانند روی او سوار شوند و به او دیكته كنند و آن كاری را كه آن‌ها می‌خواهند، انجام دهد. برای اینكه كسی را به زیر مهمیز بكشند، بهترین راه این است كه بگویند تو چیزی نیستی، تو كسی نیستی و گذشته‌ای نداری. مفاخر یك ملت را انكار می‌كنند، برای اینكه او احساس كند چیزی نیست.
میرزا كوچك، مرد تنهایی بود كه به دو قدرت بزرگ آن روز دنیا- یعنی روسها و انگلیسی‌ها- یك نه‌ی بزرگ گفت. نه با روسها ساخت، نه با انگلیسی‌ها؛ اما در كنار او كسانی بودند كه می‌خواستند با دستگاه حكومتِ آن روز- بعد هم با رضا خان كه تازه می‌خواست سرِ كار بیاید- مبارزه كنند، اما به روسها پناه می‌بردند؛ به باكو رفتند و بندوبست‌هایشان را كردند و به ایران برگشتند و سرسپرده‌ی آن‌ها شدند. اما میرزا كوچك‌خان قبول نكرد و حاضر نشد سازش كند؛ او، هم با انگلیسی‌ها جنگید، هم با قزّاقهای روس جنگید، هم با لشكر رضاخانی- و قبل از رضا خان، آن كسانی كه بودند- مبارزه كرد؛ با احسان اللّه خان و دیگران هم كنار نیامد. وقتی جوان گیلانی سرِ قبر میرزا كوچك‌خان می‌رود و می‌بیند این مرد تنها، این مرد باایمان و باصفا، اگرچه در وسط جنگلهای گیلان در مظلومیت مُرد، اما شخصیت خودش را در تاریخ ایران تثبیت كرد؛ مُرد، اما یك مشعل شد. ما در دوران مبارزه‌ی خودمان، هر وقت نام میرزا كوچك‌خان را به یاد می‌آوردیم و شرح حال او را می‌خواندیم، نیرو می‌گرفتیم. او از همت و اراده و شخصیت و هویّت خود خرج كرد، برای اینكه به یك نسل هویّت و شخصیت و نیرو و اراده ببخشد. این بسیار ارزش دارد. امثال او تعدادی بودند كه در غربت مبارزه كردند، در غربت هم مُردند؛ اما می‌بینید كه امروز غریب نیستند. جریان تاریخ، جریان عجیبی است. نگذاشت و نخواهد گذاشت شیخ فضل‌اللّه‌ها و میرزا كوچك‌خان‌ها و خیابانی‌ها و امثال این‌ها، همچنان كه غریب مُردند، غریب بمانند. دشمنان می‌خواهند این مفاخر را از دست جوان ایرانی بگیرند.

مربوط به :بیانات در دیدار جمعی از مسئولان جهاد سازندگی - 1377/07/15
عنوان فیش : نفوذ دشمن, رادیو, رسانه‌های بیگانه (مخاطب), بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, استکبار
کلیدواژه(ها) : نفوذ دشمن, رادیو, رسانه‌های بیگانه (مخاطب), بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, استکبار
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
از مهمترین ابزارهای نفوذ استکباری، همین رادیوهای بیگانه است! خرجهای زیادی می‌کنند، پولهایی می‌گذارند و سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مربوط به :بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم - 1373/09/23
عنوان فیش : رادیو, تلویزیون, ایمان مردم, ایمان, دشمن, رسانه‌های بیگانه (مخاطب)
کلیدواژه(ها) : رادیو, تلویزیون, ایمان مردم, ایمان, دشمن, رسانه‌های بیگانه (مخاطب)
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
دشمنان در دنیا به‌وسیله‌ی رادیو و تلویزیون، بسیار کارها کرده‌اند، ولی در ایران نتوانسته‌اند هیچ غلطی بکنند؛ به خاطر این‌که مردم، مؤمن بوده‌اند.

مربوط به :بیانات در دیدار جمعی از روحانیون - 1372/03/26
عنوان فیش : مردم ایران, رسانه‌های بیگانه (مخاطب), تبلیغات دشمن
کلیدواژه(ها) : مردم ایران, رسانه‌های بیگانه (مخاطب), تبلیغات دشمن
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
ملت عزیز ما، خوشبختانه بر اثر بی‌اعتنایی به رادیوها و بوقهای بیگانه، چندان سر و کاری با تبلیغات دشمن ندارد.