[ بازگشت ]
|
[ چـاپ ]
مربوط به :بیانات در دیدار مدیران و برنامهسازان رسانهای کشورهای مختلف - 1385/02/26 عنوان فیش : فضیلت, انسان, سازمان صدا و سیما, اخلاق اسلامی, مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر کلیدواژه(ها) : فضیلت, انسان, سازمان صدا و سیما, اخلاق اسلامی, مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : اگر در مدیریت و برنامهسازی رسانهای، دین، اخلاق و فضیلت حاکم باشد، یقیناً رسانهها وضع بهتری خواهند داشت و وضع بشریت از آنچه که امروز هست، بهتر خواهد شد. مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما - 1383/09/11 عنوان فیش : طنز, صدا و سیما, سازمان صدا و سیما کلیدواژه(ها) : طنز, صدا و سیما, سازمان صدا و سیما نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : طنز، یعنی مطلب مهمِ جدی که با زبان شوخی بیان میشود؛ محتوا و معنایی در آن هست، منتها به زبان شوخی. مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما - 1383/09/11 عنوان فیش : صدا و سیما, سازمان صدا و سیما, کیفیت برنامه های صدا و سیما کلیدواژه(ها) : صدا و سیما, سازمان صدا و سیما, کیفیت برنامه های صدا و سیما نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : در همهی برنامهها نگرش به محتوا را الزامی کنید؛ همهی برنامههای شما باید پیام داشته باشد. مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما - 1383/09/11 عنوان فیش : گفتمانسازی, صدا و سیما, سازمان صدا و سیما کلیدواژه(ها) : گفتمانسازی, صدا و سیما, سازمان صدا و سیما نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : بهوسیلهی برنامههای خوب و برنامهسازیهای خوب، گفتمانهای مورد نیاز جامعه را - كه گاهی باید موضوعی را به شكل گفتمان عمومی درآورد - تامین و تضمین كنید. مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما - 1383/09/11 عنوان فیش : صدا و سیما, سازمان صدا و سیما, کیفیت برنامه های صدا و سیما کلیدواژه(ها) : صدا و سیما, سازمان صدا و سیما, کیفیت برنامه های صدا و سیما نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : ماموریت محوری رسانه ی ملی عبارت است از مدیریت و هدایت فكر، فرهنگ، روحیه، اخلاق رفتاری جامعه، جهتدهی به فكر و فرهنگ عمومی، آسیبزدایی از فكر و فرهنگ و اخلاق جامعه، تشویق به پیشرفت- یعنی روحیه دادن- و زدودن احساس عقبماندگی. مربوط به :بیانات پس از بازدید از سازمان صدا و سیما - 1383/02/28 عنوان فیش : سلاح ارتباطات رسانهای, رسانه و دستگاههای ارتباطی(مخاطب), تلویزیون, سازمان صدا و سیما کلیدواژه(ها) : سلاح ارتباطات رسانهای, رسانه و دستگاههای ارتباطی(مخاطب), تلویزیون, سازمان صدا و سیما نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : امروزمهمترین ابزارجنگ بین قدرتهادردنیارسانه است وامروزحتی قدرتهای بزرگ هم بارسانهها دارند کار میکنند. مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما - 1381/11/15 عنوان فیش : انقلاب اسلامی, سازمان صدا و سیما, انقلاب کلیدواژه(ها) : انقلاب اسلامی, سازمان صدا و سیما, انقلاب نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : خودِ انقلاب، یک پیام است که باید آن را منتقل و بیان کنید. مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما - 1381/11/15 عنوان فیش : ارزشهای اجتماعی, احیاء مسائل ارزشی اسلام, ارزشهای والای الهی, سازمان صدا و سیما کلیدواژه(ها) : ارزشهای اجتماعی, احیاء مسائل ارزشی اسلام, ارزشهای والای الهی, سازمان صدا و سیما نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : از پیامهایی که بهنظر من بایستی روی آن تکیه کرد، این است که ارزش را در ذهنهای مردم باید زنده کنید. مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما - 1381/11/15 عنوان فیش : دشمنشناسی, شناخت دوست و دشمن, سازمان صدا و سیما کلیدواژه(ها) : دشمنشناسی, شناخت دوست و دشمن, سازمان صدا و سیما نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : بگردید دشمن اصلی را بیابید و به مردم معرفی کنید. مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما - 1381/11/15 عنوان فیش : سازمان صدا و سیما, دشمنتراشی, توسعه تفاهم اجتماعی, امنیت روانی کلیدواژه(ها) : سازمان صدا و سیما, دشمنتراشی, توسعه تفاهم اجتماعی, امنیت روانی نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : از پیامهایی که حتماً باید منتقل شود، نفی دشمنسازیهای موهوم، توسعهی تفاهم اجتماعی و ایجاد امنیت روانی در جامعه است. مربوط به :بیانات در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری صدا و سیما - 1369/12/14 عنوان فیش : صدا و سیما, سازمان صدا و سیما کلیدواژه(ها) : صدا و سیما, سازمان صدا و سیما نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : صدا و سیما باید حقیقتا به وسیلهی اعتلا تبدیل بشود و در خدمت تفكر انقلاب و اسلام و رسوخ این فكر در ذهن و فكر و روح و عمل مردم جامعهی خودمان و نیز مردم دیگری كه در شعاع تبلیغات صدا و سیما قرار دارند، باشد. |