[ بازگشت ] | [ چـاپ ]

مربوط به :بیانات در دیدار مدیران و برنامه‌سازان رسانه‌ای کشورهای مختلف - 1385/02/26
عنوان فیش : فضیلت, انسان, سازمان صدا و سیما, اصحاب فرهنگ و هنر, اخلاق اسلامی
کلیدواژه(ها) : فضیلت, انسان, سازمان صدا و سیما, اصحاب فرهنگ و هنر, اخلاق اسلامی
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
اگر در مدیریت و برنامه‌سازی رسانه‌ای، دین، اخلاق و فضیلت حاکم باشد، یقیناً رسانه‌ها وضع بهتری خواهند داشت و وضع بشریت از آنچه که امروز هست، بهتر خواهد شد.

مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما‌‌ - 1383/09/11
عنوان فیش : طنز, صدا و سیما, سازمان صدا و سیما, صدا و سیما
کلیدواژه(ها) : طنز, صدا و سیما, سازمان صدا و سیما, صدا و سیما
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
طنز، یعنی مطلب مهمِ جدی که با زبان شوخی بیان می‌شود؛ محتوا و معنایی در آن هست، منتها به زبان شوخی.

مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما‌‌ - 1383/09/11
عنوان فیش : صدا و سیما, سازمان صدا و سیما, صدا و سیما, کیفیت برنامه های صدا و سیما
کلیدواژه(ها) : صدا و سیما, سازمان صدا و سیما, صدا و سیما, کیفیت برنامه های صدا و سیما
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
در همه‌ی برنامه‌ها نگرش به محتوا را الزامی کنید؛ همه‌ی برنامه‌های شما باید پیام داشته باشد.

مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما‌‌ - 1383/09/11
عنوان فیش : گفتمان‌سازی, صدا و سیما, سازمان صدا و سیما, صدا و سیما
کلیدواژه(ها) : گفتمان‌سازی, صدا و سیما, سازمان صدا و سیما, صدا و سیما
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
به‌وسیله‌ی برنامه‌های خوب و برنامه‌سازی‌های خوب، گفتمان‌های مورد نیاز جامعه را - كه گاهی باید موضوعی را به شكل گفتمان عمومی درآورد - تامین و تضمین كنید.

مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما‌‌ - 1383/09/11
عنوان فیش : صدا و سیما, سازمان صدا و سیما, صدا و سیما, کیفیت برنامه های صدا و سیما
کلیدواژه(ها) : صدا و سیما, سازمان صدا و سیما, صدا و سیما, کیفیت برنامه های صدا و سیما
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
ماموریت محوری رسانه ی ملی عبارت است از مدیریت و هدایت فكر، فرهنگ، روحیه، اخلاق رفتاری جامعه، جهت‌دهی به فكر و فرهنگ عمومی، آسیب‌زدایی از فكر و فرهنگ و اخلاق جامعه، تشویق به پیشرفت- یعنی روحیه دادن- و زدودن احساس عقب‌ماندگی.

مربوط به :بیانات پس از بازدید از سازمان صدا‌ و ‌سیما - 1383/02/28
عنوان فیش : سلاح ارتباطات رسانه‌‌ای, رسانه و دستگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های گوناگون ارتباطی, تلویزیون, سازمان صدا و سیما
کلیدواژه(ها) : سلاح ارتباطات رسانه‌‌ای, رسانه و دستگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های گوناگون ارتباطی, تلویزیون, سازمان صدا و سیما
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
امروزمهمترین ابزارجنگ بین قدرتهادردنیارسانه است وامروزحتی قدرتهای بزرگ هم بارسانه‌ها دارند کار می‌کنند.

مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما - 1381/11/15
عنوان فیش : انقلاب اسلامی, سازمان صدا و سیما, انقلاب
کلیدواژه(ها) : انقلاب اسلامی, سازمان صدا و سیما, انقلاب
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
خودِ انقلاب، یک پیام است که باید آن را منتقل و بیان کنید.

مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما - 1381/11/15
عنوان فیش : ارزش‌های اجتماعی, احیاء مسائل ارزشی اسلام, ارزشهای والای الهی, سازمان صدا و سیما
کلیدواژه(ها) : ارزش‌های اجتماعی, احیاء مسائل ارزشی اسلام, ارزشهای والای الهی, سازمان صدا و سیما
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
از پیامهایی که به‌نظر من بایستی روی آن تکیه کرد، این است که ارزش را در ذهنهای مردم باید زنده کنید.

مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما - 1381/11/15
عنوان فیش : دشمن‌شناسی, شناخت دوست و دشمن, سازمان صدا و سیما
کلیدواژه(ها) : دشمن‌شناسی, شناخت دوست و دشمن, سازمان صدا و سیما
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
بگردید دشمن اصلی را بیابید و به مردم معرفی کنید.

مربوط به :بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما - 1381/11/15
عنوان فیش : سازمان صدا و سیما, دشمن‌تراشی, توسعه تفاهم اجتماعی, امنیت روانی
کلیدواژه(ها) : سازمان صدا و سیما, دشمن‌تراشی, توسعه تفاهم اجتماعی, امنیت روانی
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
از پیامهایی که حتماً باید منتقل شود، نفی دشمن‌سازیهای موهوم، توسعه‌ی تفاهم اجتماعی و ایجاد امنیت روانی در جامعه است.

مربوط به :بیانات در دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری صدا و سیما - 1369/12/14
عنوان فیش : صدا و سیما, سازمان صدا و سیما
کلیدواژه(ها) : صدا و سیما, سازمان صدا و سیما
نوع(ها) : جمله‌های برگزیده

متن فیش :
صدا و سیما باید حقیقتا به وسیله‌ی اعتلا تبدیل بشود و در خدمت تفكر انقلاب و اسلام و رسوخ این فكر در ذهن و فكر و روح و عمل مردم جامعه‌ی خودمان و نیز مردم دیگری كه در شعاع تبلیغات صدا و سیما قرار دارند، باشد.