Khamenei.ir

1389/08/03

توصیه رهبری را سیاست خودمان قرار دادیم

در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی حوزه

رهبر معظم انقلاب در بازدید روز شنبه خود از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه علمیه قم، با حضور در غرفه مرکز نشر اسراء، ضمن بازدید از آخرین دستاوردهای این مرکز، در جریان انتشار آخرین مجلد تفسیر «تسنیم» حضرت آیت‌الله جوادی آملی قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعید جوادی آملی در خصوص این بازدید به khamenei.ir گفت: «آثاری منتشرشده در مرکز نشر اسراء به قلم آیت‌الله جوادی آملی و نیز موضوعاتی هست که با نظر مساعد ایشان منتشر می‌شود. امروز هم که رهبر انقلاب به غرفه اسراء آمدند، از آخرین جلد منتشر شده و نیز از درس تفسیر آیت‌الله جوادی آملی پرسیدند. من هم در جواب گفتم که جلد 23 تسنیم (سوره مائده) در مراحل نهایی انتشار قرار دارد. الان هم آیت‌الله جوادی آملی در حال تفسیر سوره مریم هستند.

وی در خصوص توصیه رهبر انقلاب درباره استفاده هرچه بیشتر و بهتر جوانان از آثار آیت‌الله جوادی آملی گفت: «نکته‌ای را که قبلاً رهبر انقلاب به ما گفتند، این بود که این آثار باید به‌گونه‌ای ارائه شود تا نسل جوان هم بتوانند از آنها استفاده کنند. پس از این سخنان و با وجود اینکه در دستور کار مرکز نبود، اما این رهنمود حضرت آقا را به عنوان یک سیاست قرار دادیم و براساس آثار مکتوب آیت‌الله جوادی، موضوعات را به فراخور مسائل روز استخراج کردیم، تا به‌وسیله این کتاب‌ها جوان‌ها بتوانند از این آثار استفاده کنند.»
سعید جوادی آملی در ادامه افزود: «در دیدارهایی که بین آیت‌الله جوادی آملی و رهبر انقلاب برگزار می‌شده، لطف و تأیید رهبر انقلاب نسبت به این آثار محسوس بوده و از اینکه این آثار به‌طور مرتب تدوین می‌شود اظهار خوشحالی کردند. رهبر انقلاب همچنین گفتند که ما و خانواده از این آثار استفاده می‌کنیم.»

در این رابطه ببینید:

ارسال پیوند با پیامک
بالای صفحه

دفتر حفط و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای