[ بازگشت ]
|
[ چـاپ ]
مربوط به :بیانات در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش - 1382/11/19 عنوان فیش : حقوق بشر, آزادی, لیبرال دموکراسی, سوء استفاده از مفاهیم شریف, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, رسانههای بیگانه (مخاطب) کلیدواژه(ها) : حقوق بشر, آزادی, لیبرال دموکراسی, سوء استفاده از مفاهیم شریف, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, رسانههای بیگانه (مخاطب) نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : چه كسی امروز نمیداند كه مسالهی حقوق بشر و آزادی و دمكراسی و دیگر حرفهایی كه از دهان بلندگوهای بیگانه خارج میشود، حرفهای پوچ و بهانههای واهی بیش نیست؟ این را همه میدانند. مربوط به :بیانات در دیدار مردم ورامین - 1382/03/22 عنوان فیش : دشمن, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, هدف دشمن, تبلیغات دشمن, توطئه تبلیغاتی, یأس, یاس, ناامیدی از انقلاب اسلامی, دشمنشناسی, نقشه دشمن کلیدواژه(ها) : دشمن, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, هدف دشمن, تبلیغات دشمن, توطئه تبلیغاتی, یأس, یاس, ناامیدی از انقلاب اسلامی, دشمنشناسی, نقشه دشمن نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : بلندگوهای دشمن بیشترین تبلیغات خود را صرف مأیوس کردن و ترساندن مردم میکنند. مربوط به :بیانات در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه - 1381/06/24 عنوان فیش : دشمن, تبلیغات دشمن, توطئه تبلیغاتی, قدرت امنیتی و جاسوسی و تبلیغاتی دشمن, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری کلیدواژه(ها) : دشمن, تبلیغات دشمن, توطئه تبلیغاتی, قدرت امنیتی و جاسوسی و تبلیغاتی دشمن, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : تبلیغات دشمنان، قوی است. امروز زر و زور و تزویر با هم در اختیار استکبار است و تزویرشان به وسیلهی همین بوقهای تبلیغاتی است. مربوط به :بیانات در دیدار شرکتکنندگان در همایش بینالمللی رسانههای جهان اسلام در حمایت از انتفاضه فلسطین - 1380/11/11 عنوان فیش :مظلوم نمایی ؛ شگرد تبلیغاتی رژیم صهیونیستی کلیدواژه(ها) : رژیم صهیونیستی, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, تاریخ جنگ جهانی دوم, افسانه هولوکاست نوع(ها) : روایت تاریخی متن فیش : صهیونیستها از آغاز شروع کار خود، به سمت رسانههاى خبرى و تبلیغى رفتند. یکى از سیاستهاى آنها این بود که رسانههاى تبلیغى دنیا را قبضه کنند. امروز اینگونه است. آنها از اوّلِ کار، یک شگرد تبلیغى را انتخاب کردند که بسیار مهمّ و تعیین کننده بود و تا امروز تأثیرگذار بوده است؛ آن شگرد تبلیغى عبارت است از مظلومنمایى. براى مظلومنمایى، داستانها و افسانههاى فراوانى جعل شد؛ خبرهایى ساخته شد و تلاشهاى بىوقفهاى انجام گرفت. امروز هم در نهایت سفّاکى، باز همان تبلیغات ادامه دارد؛ یعنى باز هم مهمترین کار صهیونیستها در دنیاى تبلیغات، مظلومنمایى است. اینها مسأله نگرانى روانى یهودیان را مطرح کردند و گفتند چون یهودیان در طول قرنهاى متمادى زیر فشار بودند، از لحاظ روانى دچار نگرانىاند و به امنیّت روانى احتیاج دارند. صهیونیستها در مذاکرات با سران کشورهاى غربى و بعدها در گفتگوهاى خود با کشورهاى اسلامى و عربى، مسأله امنیّت روانى را مطرح کردند و گفتند ما به امنیّت روانى احتیاج داریم و باید امنیّت روانى ما تأمین شود. این امنیّت روانى یعنى چه؟ هیچ معناى مشخّص و هیچ پایانى ندارد. هر اقدامى بخواهد انجام بگیرد، اگر به سودشان نباشد، به بهانه امنیّت روانى، مىتوانند آن را خنثى کنند. بسیارى را در دنیا قانع کردند که به امنیّت روانى احتیاج دارند و باید امنیّت روانى آنها تأمین شود. برآوردن نیاز اسرائیل در مورد امنیّت روانى، مشکلتر است از چشم پوشیدن از سرزمین. شما وقتى سرزمین را از دست مىدهید، مىدانید چه چیزى را از دست دادید؛ اما وقتى مىخواهید خواسته اسرائیل را در مورد امنیّت روانى برآورده کنید، نمىدانید تا کجا باید تسلیم شوید و تا کجا باید امتیاز بدهید. این امتیاز دهى، پایانى ندارد؛ مرتّب باید امتیاز داد. تجربه اروپا در این مورد، عبرتآموز است. دولت آلمان صد و پنجاه میلیارد مارک به عنوان خسارت به یهودیان داد؛ اما خسارت یهودیان از آلمان هنوز تمام نشده است؛ باز هم خسارت طلبکارند و باید به آنها داده شود! آنچه یهودیان با آلمان کردند، کم و بیش با برخى کشورهاى اروپایى دیگر - مثل اتریش، سوئیس، فرانسه، حتّى تا چند سال قبل با واتیکان - نیز انجام دادند. همه باید خسارت بدهند؛ این خسارت تمام شدنى نیست! در بعد روانى، اسرائیلیها فعّالیتهاى بسیار مهمّى دارند. همه سیاستمداران، خبرنگاران، روشنفکران، کارگزاران و نخبگان غرب باید در مقابل بناى یادبود کوره آدمسوزى سر تعظیم فرود بیاورند؛ یعنى همه، داستانى را که اصل صحّت آن معلوم نیست، مورد تأکید قرار دهند و خود را بدهکار آن داستان قلمداد کنند. اینها روشهایى است که در تبلیغ دارند و همه معطوف به «مظلومنمایى» است. مربوط به :بیانات در خطبههای نماز جمعه تهران - 1379/12/26 عنوان فیش : صهیونیسم بینالملل, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, سرمایهدارهای صهیونیست, تبلیغات دشمن, امپراتوری تبلیغاتی, توطئه تبلیغاتی, تبلیغات علیه اسلام کلیدواژه(ها) : صهیونیسم بینالملل, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, سرمایهدارهای صهیونیست, تبلیغات دشمن, امپراتوری تبلیغاتی, توطئه تبلیغاتی, تبلیغات علیه اسلام نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : امروز تقریبا همهى رسانههاى تبلیغاتى مهم دنیا در انحصار دستگاههاى زرسالار قدرتمندى است که بر بسیارى از حکومتها تسلط دارند. بسیارى از آنها صهیونیست و یا از همپیمانهاى صهیونیستهایند. مربوط به :بیانات در دیدار جمعی از بسیجیان - 1378/06/10 عنوان فیش : دشمنان داخلی و خارجی (مخاطب), دشمنان نظام (مخاطب), امپراتوری تبلیغاتی, توطئه تبلیغاتی, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری کلیدواژه(ها) : دشمنان داخلی و خارجی (مخاطب), دشمنان نظام (مخاطب), امپراتوری تبلیغاتی, توطئه تبلیغاتی, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : اگر کسانى خیال مىکنند که با پشتیبانى دستگاههاى تبلیغاتى استکبارى و شبکه و امپراتورى تبلیغاتى صهیونیستى در دنیا، مىتوانند کارشان را در این مملکت از پیش ببرند، اشتباه مىکنند؛ چنین چیزى نیست. مربوط به :پیام به کنگره عظیم حج - 1377/12/28 عنوان فیش : صهیونیسم بینالملل, تهاجم فرهنگی, جنگ روانی, عملیات روانی, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, نقشه دشمن کلیدواژه(ها) : صهیونیسم بینالملل, تهاجم فرهنگی, جنگ روانی, عملیات روانی, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, نقشه دشمن نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : رژیم امریکا و شبکه بینالملل صهیونیزم با مایوس شدن از مقابلهى نظامى و اقتصادى با ایران اسلامى، اینک بر تلاش تبلیغى و سیاسى خود افزودهاند. مربوط به :بیانات در دیدار جمعی از مسئولان جهاد سازندگی - 1377/07/15 عنوان فیش : نفوذ دشمن, رادیو, رسانههای بیگانه (مخاطب), بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, استکبار کلیدواژه(ها) : نفوذ دشمن, رادیو, رسانههای بیگانه (مخاطب), بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, استکبار نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : از مهمترین ابزارهای نفوذ استکباری، همین رادیوهای بیگانه است! خرجهای زیادی میکنند، پولهایی میگذارند و سرمایهگذاری میکنند. مربوط به :بیانات در خطبههای نماز جمعهی تهران - 1375/10/28 عنوان فیش : صهیونیسم بینالملل, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, جنگ روانی, دشمنان انقلاب اسلامی, عوامل بیرونی دشمنی با انقلاب, دشمنی با جمهوری اسلامی کلیدواژه(ها) : صهیونیسم بینالملل, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری, جنگ روانی, دشمنان انقلاب اسلامی, عوامل بیرونی دشمنی با انقلاب, دشمنی با جمهوری اسلامی نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : امروز جنگ روانىاى علیه جمهورى اسلامى مشاهده مىشود که مظهرش هم همین رسانههاى صهیونیستىاند. مربوط به :بیانات در دیدار رئیس دولت موقّت و رهبران مجاهدین افغانستان - 1368/07/11 عنوان فیش : استعمار, اختلافافکنی, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری کلیدواژه(ها) : استعمار, اختلافافکنی, بلندگوهای صهیونیستی و استکباری نوع(ها) : جملههای برگزیده متن فیش : از اهداف بلندگوهای استعمار این است که بین ملتهای برادر جدایی بیندازد. |