Khamenei.ir

1389/06/25

با جسارت تمام این فاجعه را رسانه‌ای کردند

مولوی عبدالصمد ساداتی

اهانت به قرآن کریم، اهانت به همه‌ی ادیان الهی محسوب می‌شود و یک عمل بسیار شنیع و گستاخانه است که یقیناً نخواهد توانست مانعی در مقابل موج گسترده‌ی بیداری اسلامی ایجاد کند. مسلمانان و آزادگان جهان با تبعیت از پیام مهم و بصیرت‌افروز رهبرمعظم انقلاب، همان‌طور که فرمودند می‌بایست با سیاست پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های نفرت‌بار مقابله کنند.

لازم است علمای اسلام در این راستا با اعلام محکومیت این جنایت هولناک که در راستای پروژه اسلام‌هراسی و نهایتاً اسلام‌ستیزی، توسط بعضی غربی‌ها به سرکردگی آمریکا و دست‌های آشکار و پنهان صهیونیست بین‌الملل صورت می پذیرد، به رسالت خود در این زمینه عمل کنند و سران کشورهای اسلامی نیز باید نسبت این عمل ننگین آمریکا و صهیونیست‌ها واکنش جدی نشان دهند.

به‌طور قطع باید سران کشورهای اسلامی در روابط خود با آمریکا و عوامل دست‌نشانده‌ی آن‌ها همچون صهیونیست‌ها تجدید نظر کنند، زیرا اهانت به مقدسات و هتک حرمت قرآن کریم اهانتی بزرگ به جهان اسلام و همه‌ی آزادگان جهان است. بی‌تفاوتی در مقابل این جنایت بزرگ باعث تکرار این نوع حرکت‌های زشت علیه ارزش‌های عالیه و مقدسات اسلامی خواهد شد.

البته آن‌ها با جسارت تمام این اقدام ننگین خود را رسانه‌ای کردند، اما از این نکته‌ی مهم غافلند که این‌گونه اقدامات موجب اتحاد و وحدت بیشتر بین مسلمانان می‌شود. از طرف دیگر به‌طور حتم همه‌ی پیروان ادیان الهی این اهانت بزرگ به قرآن کریم، کتاب آسمانی مسلمانان را عملی زشت و غیر قابل چشم‌پوشی قلمداد می‌کنند و به هیچ عنوان این جنایت شوم را تأیید نخواهند کرد. با رو شدن دست عوامل اصلی این جریان پلید، هوشیاری امت اسلامی در برابر دشمنان اسلام مضاعف خواهد شد.
 

در این رابطه ببینید:

ارسال پیوند با پیامک
بالای صفحه

دفتر حفط و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای