Khamenei.ir

1389/06/24

مرهمی بر جراحت قلب‌ها

حادثه نفرت‌انگیز اهانت به کتاب مقدس مسلمانان در آمریکا، موج عظیمی از انزجار را در بین ملت‌های مسلمان و موحدین جهان در پی داشت. رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز با صدور پیامی ضمن محکوم کردن این حادثه اشاره کردند: « این حادثه و حوادث پیش از آن به روشنی نشان می‌دهد که آنچه امروز آماج حمله‌ی نظام استکبار جهانی است، اصل اسلام عزیز و قرآن مجید است.» متن زیر سخنان مولوی نذیر احمد سلامی، نماینده اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری است درباره‌ی پیام رهبر انقلاب.

مرهمی برای زخم‌ها
اهانت بزرگی که با حمایت دولت آمریکا به ساحت مقدس قرآن کریم صورت گرفت، دل تمامی مسلمانان جهان را لرزاند و پیامی که رهبر معظم انقلاب در این خصوص صادر کردند که در رسانه‌های سراسر جهان نیز انعکاس داشت موجب شد تا حدود زیادی، پریشانی و خشم جوشانی که از این بابت برای مسلمین و امت اسلامی ایجاد شده بود، تا حدود زیادی رفع شود. در حقیقت می‌توان گفت این پیام مرهمی شد برای این جرحی که به قلب مسلمانان وارد شده است.

از سوی دیگر این پیام دلگرم‌کننده، امت اسلام را متحد و منجسم‌تر کرد تا در مقابل این فاجعه‌ی برنامه‌ریزی‌شده با هوشیاری بیشتر عمل کنند. به‌طور قطع عاملان این جنایت بزرگ، از این اقدام موهن نه اینکه هیچ سودی نخواهند برد بلکه به شدت نیز ضرر خواهند کرد. غیرت ایمانی و وجدان دینی فرزندان توحید هرگز چنین اهانتی را در ارتباط با مقدس‌ترین پیام الهی و کتاب آسمانی تحمل نخواهند کرد. چنانچه در پیام رهبرمعظم انقلاب به آن تأکید شده است، این اهانت تنها اهانت به قرآن نیست بلکه اهانت به دین یهود و دین مسیح است؛ ادیانی که صحت آن‌ها در قرآن تأیید شده است.

زنده کردن جنگ‌های صلیبی
دولت آمریکا باید به وظایف خود در این خصوص عمل کند و چنانچه حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای در پیام خود تصریح فرمودند این دولت باید جواب شفاف و قانع‌کننده‌ای برای امت اسلامی داشته باشد. دولت آمریکا باید عاملین این جنایت را محاکمه کند تا روشن شود که آن‌ها در این حادثه نقشی نداشته‌اند.

از نکات قابل توجه پیام رهبر انقلاب، اشاره توطئه‌ی زنده کردن «جنگ‌های صلیبی» برای اجرای نقشه‌های شوم استکباری بود که موجب هوشیاری هرچه بیشتر امت اسلامی گردید.
 

در این رابطه ببینید:

ارسال پیوند با پیامک
بالای صفحه

دفتر حفط و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای