شماره ۵۴

مثبت ۱۰۰ ثانیه | قدیمی‌ترین تروریست‌های دنیا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مسئولان نظام، سفرای کشور‌های اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت: «امروز قدم اوّل و اوّلین کار در اتّحاد دنیای اسلام بر ضدّ این باند جنایتکار و باند تروری که بر فلسطین حکومت میکنند و قصف کردند سرزمین فلسطین را، این است که کشورهای اسلامی ارتباطات اقتصادی‌شان را بکلّی با این باند جنایتکار قطع کنند؛ این دیگر کمترین کاری است که میتوانند انجام بدهند؛ باید این کار انجام بگیرد. ارتباطات اقتصادی را از بین ببرند، ارتباطات سیاسی را تضعیف کنند، حملات مطبوعاتی، حملات رسانه‌ای را تقویت کنند و صریحاً ابراز کنند و نشان بدهند که در کنار ملّت مظلوم فلسطین قرار دارند.» ۱۴۰۳/۰۶/۳۱

پنجاه و چهارمین شماره «مثبت۱۰۰ثانیه» گزارشی از سابقه رژیم صهیونیستی در ترور و خرابکاری است.

«دوام چنین کشوری بدون ساز‌و‌کار گسترده، پیچیده و مخفیانه سازمان‌های اطلاعاتی قابل تصور هم نبود.» این‌ها بخش‌هایی از گزارش رسانه انگلیسی بی‌بی‌سی راجع‌به دستگاه‌های جاسوسی صهیون‌ها است با یک اعتراف ضمنی: اسرائیل یک هستۀ تروریستی بوده که بعدا دست و پا در آورده و ظاهر یک کشور گرفته!

تروریسم صهیونی قدیمی‌ترین سازمان‌ ترور در دنیای مدرن است. جریانی متشکل از گروه‌های ریزودرشت تروریستی آلمانی - یهودی که بیش از  ۱۱۵سال سابقه دارد. در مقام مقایسه بد نیست بدانید که سی‌آی‌ای امریکا صرفا ۷۶ساله است.

آش جوخه‌های ترور صهیونی که تعدادی‌شان زیر پر و بال آژانس یهود هم بودند به حدی شور شد که پیش از تشکیل اسرائیل حتی از جانب دولت تحت قیمومیت انگلیسی فلسطین هم تروریست نامیده شدند. گروه‌هایی مانند هاگانا، اشترن، ایرگون، هاشومیر و موسادلیالی‌بت از پیش از تشکیل رژیم صهیونی مشغول توطئه و جنایت و ترور و خرابکاری بودند.

همه‌شان هم بعد از تشکیل رژیم صهیونی در سال ۱۳۲۷شمسی جذب ارتش و سازمان‌‌های جاسوسی اسرائیل شدند. سران بعضی‌شان هم به مناصب بالایی در رژیم جعلی رسیدند. نمونه‌اش مناخیم بگین رهبر گروه تروریستی ایرگون که در دهه ۸۰میلادی نخست‌وزیر اسرائیل شد. کسی که ۴دهه قبل دولت انگلیسی فلسطین گروهش را تروریست نامیده بود و تحت تعقیب قرار داده بود.

باند ترور و جنایت نه یک اتهام بلکه واقعیت و جرم سنگین مسلم صهیون‌هاست.