دیدار اعضای شورای عالی حوزه و مدیریت حوزه علمیه قم با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عصر امروز در دیدار دبیر و اعضای شورای عالی حوزه و مدیریت حوزه‌ی علمیه‌ی قم، حوزه‌های علمیه را منبعی بسیار عظیم و غنی دانستند و خاطرنشان کردند: پاسخگویی به نیازهای روز، برنامه‌ریزی و اجرا باید در حوزه به نحوی باشد که ثمرات این جریان باعظمت و عمیق، بیش از پیش در خدمت جامعه و روحانیت قرار بگیرد.
ایشان با اشاره به پیشرفت محسوس برنامه‌ریزی و مدیریت در حوزه افزودند: تشکیل کارگروه‌ها و مجموعه‌های تخصصی، حوزه را در رسیدن به دستاوردهای ارزشمند و اهداف خود یاری می‌کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به گزارش‌های پر‌محتوا و سنجیده‌ای که در این دیدار مطرح شد، اشاره و خاطرنشان کردند: باید با ابتکار و تلاش، اقدامات خوب مورد نظر در عمل نیز بدون عیب محقق شود و نتایج آن محسوس باشد.
رهبر انقلاب اسلامی ضرورت ارزیابی میزان موفقیت در اجرای برنامه‌ها را یادآور شدند و افزودند: شورای عالی حوزه هم می‌تواند مدیریت حوزه را در رسیدن به این هدف یاری رساند.
در ابتدای این دیدار، آیت‌الله یزدی -دبیر شورای عالی حوزه- گزارش کاملی از اقدامات انجام‌شده ارائه کرد و گفت: شورای عالی در دوره‌ی جدید تلاش کرده‌ است با تشکیل شوراهای اقماری، سیاست‌گذاری در حوزه را اولویت کاری و اصلی خود قرار دهد.
آیت‌الله مقتدایی -مدیر حوزه‌ی علمیه‌ی قم- نیز گزارشی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی، برنامه‌ریزی آموزشی و پژوهشی، تقویت حوزه‌های شهرستان‌ها و تهیه‌ی امارهای مورد نیاز بیان کرد.