دیدار اقشار مختلف مردم با رهبر انقلاب

حضرت آیةالله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار جمع کثیری از هموطنان مسلمان چند شهر کشورمان با ایشان طی بیانات مبسوطی از گرایش اسلام انقلابی در میان ملت ها به ویژه جوامع اسلامی به عنوان یک موج زنده و نیرومند نام بردند و ضمن تأکید بر ناتوانی استکبار جهانی برای مقابله با این موج خروشان، ملت مسلمان ایران را با نشاط ترین، قوی ترین و شجاع ترین ملت های دنیا خواندند.

در این دیدار که با ابراز احساسات پرشور حاضرین و شعارهائی نظیر: « ما همه سرباز توایم خامنه ای - گوش به فرمان توایم خامنه ای» و « اطاعت از خامنه ای اطاعت از امام است»، همراه بود رهبر انقلاب اسلامی طی بیاناتی با اشاره به سالروز شهادت فاطمه زهرا سلام الله علیها از مقام شامخ و نام پرافتخار آن حضرت تجلیل کردند و با بیان این مطلب که ارزش های حاکم بر جامعه ی انقلابی ما انعکاسی از ارزش های صدر اسلام است فرمودند: امروز آحاد مردم ما در وجود خود احساس عظمت می کنند و این پدیده بسیار مهمی است. دشمنان اسلام همواره تلاش کرده اند تا مسلمانان را از درون دچار ضعف و احساس حقارت کنند. اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی به میزان زیادی از حقارت ملت ها کاسته شد و ملل عقب افتاده با مشاهده برخورد نیرومندانه و قهرآمیز انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران با قوی ترین قدرت های جهانی در خود احساس وجود و نشاط کردند.

حضرت آیةالله خامنه‌ای پیروزی انقلاب کبیر اسلامی در ایران را موجب قیام و خروش ملت های استعمار زده طی ده سال گذشته دانستند و فرمودند: به برکت این انقلاب عظیم در دل ملت ها، نشاط و امید ایجاد شد و شقاوتی که امروز قدرت های جهانی و دولت های مزدور آنها در نقاط مختلف جهان بکار گرفته اند خود از قیام ملت ها خبر می دهد. موج گرایش اسلامی میان ملت ها به ویژه جوامع اسلامی یک موج زنده و نیرومند است و دشمنان اسلام همانند گذشته توانائی مقابله با این موج خروشان را نخواهند داشت.

رهبر انقلاب اسلامی ادعای متمدن بودن قدرت های استکبار را شرم آور خواندند و با تأکید بر این مطلب که شقاوت، سنگدلی و اقدامات سرکوب گرانه دولت های ظالم به بیداری بیش از پیش ملت ها خواهد انجامید سردمداران آمریکا را به خاطر آدم کشی، قتل عام مردم و تجاوز آشکار به کشورها و ملت های ضعیف مورد حمله قرار دادند.

ولی امرمسلمین از ملت ایران به عنوان با نشاط ترین، قوی ترین و شجاع ترین ملت های دنیا نامبردند و در پایان سخنان شان ضمن تجلیل از جانبازان و خانواده های معظم شهداء، اسراء و مفقودین، ضرورت توجه همه ی اقشار ملت به حفظ وحدت کلمه برای مأیوس کردن دشمنان شیطان صفت انقلاب را مورد تأکید قرار دادند.

بنا بر همین گزارش پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم نوحه خوانی و سینه زنی برگزار شد و سپس حجةالاسلام موحدی ساوجی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی طی سخنان کوتاهی با بیان این مطلب که پیروزی، تداوم و بقاء شکوهمندانه ی انقلاب اسلامی ایران مرهون اصل ولایت فقیه است اظهار داشت: مردم مسلمان ایران بر اساس اعتقاد و ایمان عمیق خود به ولایت فقیه اطاعت محض از امام خمینی رضوان الله تعالی علیه رهبر فقید مسلمین جهان انقلاب اسلامی را پیروز و تداوم بخشید و اسلام را در سراسر جهان زنده کرد و امروز امت اسلام پرچم این مبارزه ی بزرگ را به دست بهترین فرزند و شاگرد امام حضرت آیةالله خامنه ای ولی امر مسلمین سپرده است و اطاعت از او را بر خود واجب می داند زیرا اطاعت از رهبراسلام به معنای اطاعت از خدا و امام زمان (عج) است.

وی در پایان سخنان خود به معرفی دیدار کنندگان پرداخت. در این دیدار مسؤولین بنیاد شهید، خانواده های معظم شهداء، مفقودین، اسراء‌ و جانبازان از شهرهای رودبار زیتون، منجیل، ساوه، اراک، محمود آبادِ آمل و فریدن و همچنین خانواده های معظم شهداء وزارت اطلاعات و صنف نانوایان، جانبازان و جمعی از کارکنان و مسؤولین بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی، مسؤولین و اعضاء جمعیت هلال احمر اراک، جمعی از برادران و خواهران هیأت های مرکزی و هسته های گزینش و نیز مسؤولین، مربیان پرورشی و دانشجویان مرکز تربیت معلم سیدالشهداء بوئین زهرا به همراه نمایندگان شهرهای ساوه، محمودآباد آمل و رودبار زیتون و منجیل در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.