دیدار و بیعت اقشار مختلف مردم با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان این مطلب که دست قدرتمند پروردگار هادی و حامی انقلاب است وحدت مردم در عواطف، ایمان و شعار را ارزشمند خواندند و حفظ این یکپارچگی مورد تأکید قرار دادند.

رهبر کشورمان امروز به هنگام بیعت گروهی از اقشار مختلف امت حزب الله با ایشان به عنوان رهبر و ولی امر مسلمین ضمن تسلیت متقابل ارتحال جانگداز قائد عظیم الشأن اسلام به دیدار کنندگان، از ایران اسلامی به عنوان ام القراء اسلام نام بردند و فرمودند: در این ایام حساس در حالی که ملل اسلامی و مستضعفین سرتاسر عالم که احساس یتیمی و داغدار شدن می کنند و به حرکت ملت ایران چشم دوخته اند، حفظ انسجام مردم و حضور یکپارچه ملت در صحنه پس از ارتحال ملکوتی امام خمینی موجب امید دوستان اسلام در اقصی نقاط جهان و تحیر و یأس دشمنان شده است.

ولی امر مسلمین با تأکید بر اهمیت ایمان و عمل صالح در برخورداری از نصرت الهی فرمودند: وحدت مردم در برابر احساسات پاکشان، ایمان و شعار ها بسیار با ارزش است و باید آنرا با حضور هرچه بیشتر در صحنه دفاع از انقلاب در تمامی میدان ها حفظ کنند و به ارتباط محبت آمیز خود با مسؤولین تداوم بخشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان سخنانشان عبودیت الهی و تسلیم در برابر حق و کار برای رضای خدا را از اصلی موفقیت های انقلاب و جمهوری اسلامی دانستند و تأکید کردند که دست نیرومند الهی این مردم و مسؤولان کشور را همانند گذشته کمک کرده و به پیش خواهد برد.

در این دیدار که با ابراز احساسات پرشور حاضرین و دادن شعار های مستمری در اطاعت از رهبری توأم بود حجت الاسلام مقدسی امام جمعه محلات طی سخنان کوتاهی بیعت دیدارکنندگان با مقام رهبری را اعلام داشت و ارتحال جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی را به ایشان تسلیت گفت. در این دیدار اقشار مختلف مردم محلات، دلیجان و نراق، دزفول، لارستان، بندر لنگه، لامرد فارس، فلاورجان، قهدیرجان، کلیشاد و اصناف شهری به همراه ائمه جمعه، روحانیون و نیز نمایندگان این شهر ها در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.