انتصاب ریاست مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی و معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا طی احکام جداگانه ای به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر دریابان علی شمخانی را به ریاست مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی و امیرسرتیپ عبدالعلی پورشاسب را به سمت معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح منصوب کردند.

فرمانده کل قوا همچنین به پیشنهاد فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ محمدرضا قرائی آشتیانی را بعنوان جانشین فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی را به سمت رئیس ستاد مشترک ارتش، امیرسرتیپ محمدحسین دادرس را به فرماندهی نیروی زمینی ارتش و امیردریادار سجاد کوچکی بادلانی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش منصوب کردند.

متن حکم فرمانده کل قوا به امیر دریابان شمخانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر دریابان شمخانی

نظر به سوابق ارزشمند علمی و ایفای نقش مؤثر در مسؤولیتهای محوله بویژه در دوران دفاع مقدس، به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح شما را به ریاست "مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی" منصوب می کنم.

لازم است با بهره گیری از افراد زبده و اندیشمند و ارتباط با مراکز علمی و تحقیقاتی در چارچوب اساسنامه مصوب مرکز و سیاستهای ابلاغی، ظرفیتهای علمی و عملی این مرکز را توسعه داده و محصولات آن را بمنظور ارتقاء بنیه دفاعی کشور ارائه دهید.

توفیقات همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید علی خامنه ای
4/7/84

متن حکم فرمانده کل قوا به امیر سرتیپ عبدالعلی پورشاسب به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ عبدالعلی پورشاسب

با انتصاب امیر سرافراز سرلشکر عطاءالله صالحی به فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و نظر به خدمات برجسته در تصدی مسؤلیتهای فرماندهی و ستادی، شما را به سمت معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می کنم. از خدمات مخلصانه امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در دوران مسؤولیت تشکر و قدردانی می کنم.

توفیقات همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیدعلی خامنه ای
4/7/84