دیدار جمعی از جانبازان با رهبر انقلاب به مناسبت میلاد حضرت عباس(ع)

حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز تعدادی از جانبازان جنگ تحمیلی را به حضور پذیرفتند.
مقام معظم رهبری در این دیدار با تأکید بر اهمیت فعالیتها و پیشرفتهای شایسته تقدیر و ستایش جانبازان فرمودند: استمرار روحیه حیات، نشاط، پیشرفت و تکامل در جانبازان عزیز موجب خوشوقتی است. شما برادران عزیز برای خیلی از جوانها در داخل و خارج کشور الگو هستید. تلاش شما برادران جهت رسیدن به مدارج عالی علمی، فراگیری و حفظ قرآن، به دست آوردن پیروزیهای ورزشی و زحمت برای مسائل اجتماعی، فرهنگی و هنری، در عین گرفتاریهای جسمانی که دارید، شایسته تقدیر است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی موفقیتهای جانبازان را از نعمتهای الهی برشمردند و فرمودند: بدون کمک پروردگار این موفقیتها ممکن نبود. خیلیها هستند که به بهانه گرفتاریهای کوچک جسمانی، بلکه حتی بدون این گونه گرفتاریها، عوارض، تنبلیها و لحظه‌‌بینیها، آنها را از به کارگیری نعمتهای مستمر الهی باز می‌‌دارد.
در مراحل مختلف پیشرفت از خدا افزایش بخواهید. به هیچ حدی قانع نشوید راه تکامل انسانی بن بست و محدود نیست. هر چه پیشرفت کرده باشید باز هم می‌‌توانید پیشرفتهای زیاد و مضاعفی به دست آورید.
مقام معظم رهبری در پایان سخنانشان افزایش لطف خدا و موفقیتها را بر اثر ارتباط درونی با خدای متعال دانستند و فرمودند: این موفقیتهای مربوط به صحنه‌‌های زندگی در مقابل موفقیت ایجاد انس با خداوند کوچک است.
وقتی انسان دلش با خدا مأنوس و محشور شود احساس حضور و محبت پروردگار را در قلب خودش بکند این از همه موفقیتها بالاتر است.
در این دیدار که بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی انجام شد گروهی از جانبازان حافظ قرآن کریم، فارغ‌‌التحصیلان رشته‌‌های پزشکی، حقوق، علوم سیاسی که بعد از پایان جنگ تحمیلی موفق به اخذ مدرک تحصیلی شده‌‌اند و همچنین طلاب علوم دینی و جمعی از جانبازان نخبه حضور داشتند پیش از سخنان مقام معظم رهبری آقای رفیق دوست رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان گزارش کوتاهی از فعالیتهای جانبازان را ارائه کرد و در پایان جانبازان حاضر در مراسم مفتخر به دریافت هدایایی از رهبر انقلاب شدند.