اطلاعیه دفتر رهبر انقلاب در تقدیر از مردم کاشان و آران و بیدگل

دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری‌ با صدور اطلاعیه‌ای‌ از حضور پرشکوه‌ مردم‌ کاشان‌، آران‌ و بیدگل‌ در سفر حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ به‌ کاشان‌ و حضور مقتدرانه‌ یکصد و ده‌ هزار بسیجی‌ و سپاهی‌ مخلص‌ و ایثارگر استان‌ اصفهان‌ در اردوی‌ رزمی‌ فرهنگی‌ علویون‌ قدردانی‌ و تشکر کرد. متن‌ اطلاعیه‌ به‌ این‌ شرح‌ است‌:
بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم‌
مردم‌ منطقه‌ کاشان‌ با سابقه‌ دیرینه‌ و تاریخی‌، علمی‌ و فرهنگی‌ خود که‌ سلسله‌ درخشان‌ علم‌ و معرفت‌ این‌ دیار در عرصه‌های‌ فقه‌، فلسفه‌، حکمت‌، هنر، ریاضیات‌ و دیگر رشته‌های‌ علمی‌ نمونه‌ بارز آن‌ می‌باشد، همواره‌ نقش‌ آفرین‌ بوده‌اند و ایمان‌ و ارادت‌ آنان‌ به‌ اهل‌ بیت‌ عصمت‌ و طهارت‌ علیهم‌ السلام‌، صفت‌ دارالمؤمنین‌ را به‌ حق‌ برازنده‌ آنان‌ کرده‌ است‌.
حضور با شکوه‌ و همراه‌ با صمیمت‌ مردم‌ کاشان‌، آران‌ و بیدگل‌ در سفر مقام‌ معظم‌ رهبری‌ به‌ کاشان‌ جلوه‌ای‌ از عشق‌ و پایبندی‌ مردم‌ سرافراز این‌ منطقه‌ به‌ انقلاب‌ اسلامی‌، آرمانهای‌ امام‌ راحل‌ و رهبری‌ انقلاب‌ است‌. دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری‌ در کمال‌ خضوع‌ از آحاد مردم‌ انقلابی‌ و مؤمن‌ کاشان‌، آران‌ و بیدگل‌ بویژه‌ جوانان‌ و نوجوانان‌ پرشور این‌ منطقه‌ قدردانی‌ می‌کند و با ابراز امتنان‌ از خانواده‌های‌ معظم‌ شهدا، جانبازان‌ و ایثارگران‌، علماء، روحانیون‌ و مسؤولان‌ منطقه‌ توفیقات‌ روزافزون‌ این‌ عزیزان‌ را از خداوند متعال‌ مسئلت‌ می‌نماید.
همچنین‌ از فرماندهان‌ نیروهای‌ مسلح‌، بسیجیان‌ و سپاهیان‌ شرکت‌ کننده‌ در اردوی‌ رزمی‌ فرهنگی‌ علویون‌ که‌ بار دیگر ضمن‌ به‌ نمایش‌ گذاشتن‌ اقتدار نظام‌ اسلامی‌، صحنه‌های‌ زیبایی‌ از خلوص‌، صفا و عشق‌ و ایمان‌ بسیجیان‌ که‌ یادآور دوران‌ دفاع‌ مقدس‌ بود، آفریدند تشکر مینماید.
والسلام‌ علیکم‌
دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری‌
 23 آبان 1380