دیدار آقای نبیه‌ بری رئیس مجلس لبنان با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار آقای نبیه بری رئیس مجلس لبنان، مقاومت اسلامی لبنان را مایه افتخار دنیای اسلام دانستند و با اشاره به کلام امام خمینی(ره) مبنی بر این که اسرائیل یک غده سرطانی است، تأکید کردند: تنها راه ریشه‌کن کردن این غده سرطانی خطرناک، مقاومت و مبارزه است.
ولی امر مسلمین جهان با تأکید بر این که شعله مقاومت در لبنان نباید فروکش کند، تصریح کردند: آن کسانی که توانستند رژیم صهیونیستی را وادار به شکست کنند، فرزندان قهرمان مقاومت اسلامی لبنان هستند و جمهوری اسلامی ایران حمایت از مقاومت لبنان را وظیفه خود می‌داند.
مقام معظم رهبری با ابراز خرسندی از تفاهم و هماهنگی بسیار خوب میان گروههای اسلامی لبنان بویژه شیعیان، لزوم هوشیاری بیش از پیش در مقابل توطئه دشمنان برای ایجاد اختلاف در صفوف مقاومت را خاطرنشان کردند و افزودند: باید مراقب بود تا دشمنان به انحاء مختلف از جمله تحت شعار از سرگیری مذاکرات خاورمیانه مقاومت لبنان را تضعیف نکنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هم‌چنین با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس اتحادیه مجالس اسلامی و جنجال تبلیغاتی دشمنان برای کم‌اهمیت جلوه دادن این اتحادیه، خاطرنشان کردند: اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی باید با همت کشورهای عضو، هر چه بیشتر فعال و تأثیرگذار در دنیای اسلام باشد.
در این دیدار پیش از سخنان مقام معظم رهبری، آقای نبیه بری رئیس مجلس لبنان ضمن تبریک برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس اتحادیه مجالس اسلامی و تقدیر از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از مردم و مقاومت لبنان، گزارشی از آخرین وضعیت و تحولات لبنان ارائه کرد و گفت: وحدت و هماهنگی موجود میان دولت، مردم و مقاومت لبنان بیش از هر زمان دیگر است و فرزندان مقاومت لبنان مصمم به ادامه مبارزه با نظامیان صهیونیست و اخراج اشغالگران از سرزمین خود هستند.