دیدار مسئولان اداری استان چهارمحال و بختیاری با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی امشب در دیدار مسئولان اداری استان چهارمحال و بختیاری با ایشان، طی سخنانی برخورداری از صفا و صمیمیت مردم را در خدمات صادقانه و عملکرد درست مسئولین ممکن دانستند و بر لزوم رفتار توأم با صبر و بردباری در پاسخگویی به مراجعات مردم تأکید کردند.
مقام معظم رهبری عملکرد شایسته‌ی مسئولین را در تقویت اسلام و نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و اثربخش توصیف کردند و فرمودند: پایبندی به تکلیف و تعهد شرعی لازمه‌ی عمل صحیح است زیرا کسی که خدا را ناظر و شاهد بداند کنترل مضاعفی را در کار خود اعمال خواهد کرد. تعبد و توجه به نظارت دائمی پروردگار و تلاش برای جلب رضایت خداوند ملاک خدمت به مردم و محرومین است و مسئولین نظام باید وظایف خود را با دقت و توجه به اهمیت آن انجام دهند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مسئولین را به تحکیم روابط صمیمانه با مردم و اجتناب از ظاهرسازی توصیه کردند و فرمودند: مردم صداقت مسئولان را در عملکرد آنان احساس میکنند و برخورداری از صفا و صمیمیت مردم در خدمت صادقانه و بدور از ظاهرسازی ممکن خواهد بود. مسئولان نظام برخاسته از متن مردم هستند و فعالیتها و تلاشها نیز باید همسو با خواست مردم باشد.
رهبر انقلاب اسلامی ضرورت صبر و بردباری در برابر مراجعات مردم را به مسئولان بویژه دستگاههای قضائی در تأمین حقوق مظلومین گوشزد کردند و در بخش دیگری از سخنانشان ضمن تأکید بر لزوم جانبداری و حمایت از نیروهای حزب‌الهی فرمودند: نیروهای اصیل انقلاب کسانی هستند که کشور را حفظ میکنند، به دهان آمریکای جهانخوار می‌کوبند و ظالم را سر جای خود می‌نشانند.بسیج، پیروزی اسلام را در جنگ تحمیلی به ارمغان آورد و این نیروهای بسیجی و حزب‌الهی هستند که هر گاه تعرضی را از جانب دشمنان احساس کنند خواب راحت در چشم خود نخواهند داشت لذا باید به این نیروها بهای شایسته‌ای داده شود و عناصری که در نقطه مقابل آنان قرار دارند منزوی گردند.
مقام معظم رهبری همچنین اهمیت بهره‌گیری از تمامی استعدادهای کشور را خاطرنشان ساختند و در پایان سخنانشان با اشاره به محرومیت‌های تحمیل شده بر استان چهارمحال و بختیاری در دوران رژیم ستمشاهی فرمودند: کار برای مردم محروم و زجرکشیده و در عین حال صادق، با صفا، و برخوردار از هوشمندی طبیعی و ذاتی این استان لذت‌بخش است و تلاش برای خدمت به این مردم رضایت و خشنودی خداوند متعال را در پی خواهد داشت.
بر پایه همین گزارش پیش از بیانات حضرت آیت‌الله خامنهای، آقای سیدعلی نکوئی استاندار چهارمحال و بختیاری طی سخنان کوتاهی حضور رهبر انقلاب اسلامی در این استان محروم را گرامی داشت و خدمات بزرگ انقلاب اسلامی به مناطق محروم کشور را اعجاب‌انگیز توصیف کرد.
وی همچنین به بیان استعدادها و امکانات طبیعی موجود در این استان پرداخت و نقش مردم استان چهارمحال و بختیاری، در صحنه‌های مختلف انقلاب و جنگ تحمیلی را برجسته و افتخارآفرین دانست.