دیدار هیئت تجمع علماء و هیأت مقاومت مؤمنه‌ی لبنان با رهبر انقلاب

شیخ احمدالزین قاضی شهر صیدای لبنان در رأس هیأت تجمع علماء مسلمین این کشور و همچنین هیأت مقاومت مؤمنه‌ی لبنان، عصر امروز بطور جداگانه به‌حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین رسیدند و با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدارها حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به توطئه‌ی وسیع دشمنان اسلام اظهار داشتند: خداوند متعال مسلمانان جهان را به نصر و پیروزی بشارت داده و این یک وعده‌ی تخلف ناپذیر الهی است. علی‌رغم تلاش وسیع استکبار جهانی، اسلام روزبروز در شرق و غرب عالم در حال گسترش و رشد است و حتی دشمنان اسلام نیز به آن اعتراف دارند و به‌وضوح پی برده‌اند که دست قدرتمندی همچون اسلام ناب محمدی(ص) مبارز و انقلابی در برابر آنها قرار گرفته است.
ولی امر مسلمین جهان از تجدید حیات اسلام و توسعه‌ی آن در سرزمین فلسطین اشغالی بعنوان پیامی نویدبخش برای مسلمانان سراسر جهان نام بردند و افزودند: حرکتهای اسلامی و انقلابی همواره از عنایات الهی برخوردار است و بدون تردید با اتحاد مسلمانان مبارز در سراسر جهان و تلاشهای خستگی ناپذیر آنان، توطئه‌های آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و دیگر قدرتهای جهان محکوم به شکست است.
بنا بر همین گزارش دیدارکنندگان ضمن عرض تسلیت نخستین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و تأکید بر تبعیت و پیروی از فرامین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین، گزارشی از اوضاع جاری لبنان را به استحضار رهبر معظم انقلاب اسلامی رساندند.