• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1381/03/01

پیام‌ به‌ آقای‌ احمد جبرئیل‌ دبیرکل‌ جبهه‌ خلق‌ فلسطین‌ در پی شهادت فرزند ایشان

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در پیامی‌ به‌ آقای‌ احمد جبرئیل‌ دبیرکل‌ جبهه‌ خلق‌ برای‌ آزادی‌ فلسطین‌ (فرماندهی‌ کل‌) به‌ مناسبت‌ شهادت‌ فرزند مجاهد وی‌ آقای‌ جهاد احمد جبرئیل‌ تأکید کردند، اینگونه‌ ترورها عزم‌ مردم‌ متدین‌ و فداکار فلسطین‌ را در راه‌ مقاومت‌ و جهاد تا پیروزی‌ نهایی‌ راسخ‌تر می‌کند و نشانه‌های‌ فروپاشی‌ دشمن‌ اشغالگر را آشکارتر می‌سازد. متن‌ پیام‌ مقام‌ معظم‌ رهبری‌ به‌ این‌ شرح‌ است‌:

بسمه‌ تعالی‌

جناب‌ آقای‌ احمد جبرئیل‌

دبیرکل‌ محترم‌ جبهه‌ی‌ خلق‌ برای‌ آزادی‌ فلسطین‌ (فرماندهی‌ کل‌)

سلام‌ علیکم‌

با تأثر و تأسف‌ خبر عروج‌ خونین‌ فرزند مجاهد و برومندتان‌ آقای‌ جهاد احمد جبرئیل‌ را دریافت‌ نمودم‌. برای‌ شما که‌ جهاد مستمر و پرافتخاری‌ را در راه‌ آرمان‌ فلسطین‌ در طول‌ دهها سال‌ پی‌ گرفته‌اید این‌ حادثه‌ی‌ دردناک‌ نیز نشان‌ دیگری‌ از سرافرازی‌ و اخلاص‌ است‌ و بر قدر و منزلت‌ شما در نزد خدا و خلق‌ خواهد افزود انشاءالله‌.

این‌ اولین‌ و آخرین‌ جنایت‌ حرکت‌ تروریستی‌ صهیونیستهای‌ غاصب‌ نبوده‌ و نخواهد بود. اما همه‌ آگاهند که‌ اینگونه‌ ترورها عزم‌ مردم‌ متدین‌ و فداکار فلسطین‌ را در راه‌ مقاومت‌ و جهاد تا پیروزی‌ نهایی‌ راسخ‌تر می‌کند و نشانه‌های‌ فروپاشی‌ دشمن‌ اشغالگر را آشکارتر می‌سازد و به‌ یقین‌ دشمن‌ صهیونیستی‌ از اینگونه‌ حرکت‌های‌ مذبوحانه‌ طرفی‌ نخواهد بست‌.

از خداوند متعال‌ می‌خواهم‌ که‌ به‌ شما اجر و صبر و توانایی‌ روزافزون‌ دهد و آن‌ شهید را مشمول‌ رحمت‌ خود فرماید.

والسلام‌ علیکم‌ و رحمه‌ الله‌
سیدعلی‌ خامنه‌ای‌