• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1378/11/14

پیام به مناسبت برگزاری مراسم معنوی میهمانی لاله‌ها

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در سومین روز از دهه مبارکه فجر ، به مناسبت برگزاری مراسم معنوی "میهمانی لاله‌ها" پیامی صادر فرمودند.

متن این پیام که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در گلزار شهدای بهشت زهرا در تجلیل از مقام شهدا قرائت گردید، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم‌

سلامی برآمده از اعماق جان و درودی به لطافت روح فرشتگان بر ارواح مطهر شهیدانی که رضای خدا و اجابت دعوت بنده‌ی برگزیده‌اش و دفاع از میهن اسلامی و کیان حکومت قرآنی را بر زندگی و لذت دوروزه‌ی دنیا ترجیح دادند و جان بر کف، به میدان مجاهدت روانه شدند و سر از پا نشناخته، در راه جهاد مقدس به بهشت شهادت پای نهادند و سعادت ابدی را به چنگ آوردند.

امروز استقلال و عزت ایران رهین آن مجاهدتها است، پس یاد این عزیزان باید همواره سرلوحه‌ی همه افتخارات جمهوری اسلامی ثبت و ضبط باشد.

هیچ ملتی و کشوری بدون مجاهدت بهترین فرزندانش نتوانسته است از شر سلطه‌ی بیگانگان که زشت‌ترین خفت و خواری برای یک ملت است، خود را نجات دهد. امروز هم مجاهدت جوانان و برگزیدگان در میدانهای دیگر لازم است: در میدان علم و معرفت، در عرصه‌ی تلاش برای خودسازی معنوی و اخلاقی در صحنه مجاهدت فرهنگی، در رساندن پیام نجات بخش انقلاب به دلهای مشتاق، در ایجاد امید و مبارزه با دیو یأس، در مبارزه با تبلیغات دشمنان مستکبر، در استوار کردن وحدت ملی و نزدیک کردن دلها به یکدیگر .

پدران و مادران و همسران و دیگر بستگان شهدای عزیز، نیز دارای پاداشی بزرگ‌اند این پاداش صبر و استقامت آنهاست و پاداش قبول مصیبت در راه خدا.تلاش و مجاهدت آنان نیز باید صرف آن شود که این پاداش بزرگ را برای خود حفظ کنند.

امید است همه ملت ایران براستی قدردان شهیدان و خاندانهای معظم آنان باشند و رضای الهی و حمایت حضرت بقیه‌الله الاعظم علیه آلاف السلام و ارواحنا فداه را بدین وسیله جلب کنند.

والسلام علیکم و رحمة الله‌
سید علی خامنه‌ای‌
14/11/78