• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1388/02/23

بنایی: پیام رهبر انقلاب به روحانیت شناسایی منافذ نفوذ دشمن بود/ گفت وگو

بنایی: پیام رهبر انقلاب به روحانیت شناسایی منافذ نفوذ دشمن بود
 
نماینده مردم قم در مجلس گفت: روحانیت به عنوان قشری که مهمترین وظایف را در تبین وحفظ جایگاه اسلام دارند، امروز به دستور رهبر معظم انقلاب باید نقاط و منافذی را که دشمن می‌تواند به نظام اسلامی لطمه بزند، شناسایی کند.

حجت‌الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع روحانیون و علمای استان کردستان یادآور شد: امروز وظایف مهمی برای روحانیت تعریف شده است که یکی از آنها شناسایی جایگاه‌هایی است که اسلامی می‌تواند از همان سکوها به حرکت توفنده خود ادامه دهد

وی ادامه داد: بیانات رهبر معظم انقلاب در سنندج و در جمع روحانیون این استان با استقبال گسترده علما و فرهیختگان کشور مواجه شده و نهضتی عملی در تحقق وحدت شیعه و سنی آغاز شده است.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: نقطه واحد اقوامی که زیر لوای جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنند، اسلام است و اگر دشمن زمانی احساس کند که اقوام ایرانی نسبت به این عامل بدبین شده اند حرکات ایذایی خود را برای ایجاد تفرقه شروع می کند. اما بیانات رهبر معظم انقلاب در کردستان و به ویژه در جمع روحانیون و علمای این استان مخالفان اسلام را در ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی مایوس کرد.