• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1388/02/23

تحریف سخنان آیت الله خامنه ای توسط شبکه العربیه/ بازتاب

تحریف سخنان آیت الله خامنه ای توسط شبکه العربیه

شبکه تلویزیونی العربیه ادعا کرد ایت الله خامنه ای رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران در سفر خود به کردستان به طور ضمنی از محمود احمدی نژاد حمایت کرده است.

به گزارش شبکه خبری العالم ، شبکه العربیه با اقدامی نه چندان دور از انتظار به تحریف سخنان رهبر انقلاب در جمع مردم سنندج پرداخت و بیانات ایشان در خصوص ویژگیهای رئیس جمهور را به حمایت ضمنی از رئیس جمهور تعبیر کرد و در تیتر صفحه نخست سایت اینترنتی این شبکه ( وخامنئی یدعم نجاد "ضمنیا") بار دیگر سوء نیت و بیقیدی خود را نسبت به اخلاقیات رسانه ای به نمایش گذاشت.

این قبیل تلاش ها در حالی انجام می شود که آیت الله خامنه ای در این سخنان تاکید کردند که نسبت به اشخاص هیچگونه ابراز نظری نخواهند کرد و تنها به تبیین شاخص های مهم انتخاب صالح ترین رئیس جمهور پرداختند و خطاب به ملت افزودند: کسی را برگزینید که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند و از درد مردم احساس درد کند، با مردم یگانه و صمیمی باشد، ساده زیست باشد و خود و خانواده و نزدیکانش از فساد و اشرافی گری و اسراف دور باشند چرا که گرایش مسئولان به اشرافیت و تجمل آفت بزرگی است.

شبکه تلویزیونی العربیه همچنین در گفتگوی تلفنی با عباس خامه یار تحلیلگر سیاسی درتهران از وی پرسیدایا می توان سخنان ایت الله خامنه ای در باره

احمدی نژادرئیس جمهوری ایران را نوعی حمایت از او برای پیروزی مجدد در انتخابات اینده ریاست جمهوری ایران تلقی کرد؟ خامه یار گفت رهبر معظم ایران در سخنان خود برضرورت مشارکت مردمی درانتخابات اینده تاکید کرده و به طور ضمنی ازمسائلی که ممکن است ازجانب نامزدهای انتخاباتی در خصوص اوضاع اقتصادی مطرح شود انتقاد کرده و گفته اند من بیش از دیگران از اوضاع کشور اطلاع دارم ولی از هیچیک از شخصیت ها در انتخابات دفاع نمی کنم وانچه که برایم اهمیت دارد مشارکت مردم است که چهره ایران را در جامعه جهانی نشان خواهد داد.

خامه یار در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه وقتی ایت الله خامنه ای می گویند باید فردی را که دارای محبوبیت واعتبار مردمی است وکسانی را که زندگی ساده و معمولی دارند انتخاب کنیم چه مقصودی دارند گفت :اینها از شرو ط افرادی است که باید انتخاب شوند به همین سبب اکثر نامزدها ادعا می کنند ادمهای ساده ای هستند واین ادعاها نوعی تبلیغات انتخاباتی به شمار می روند.

خامه یار افزود مقام معظم رهبری درسخنان خود از هیچ یک از شخصیتها حمایت نکرده است و تنها معیارهای کاندیداها را که مردم باید به انها توجه کنند برشمرده است.