• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1388/02/22

گفتگو / سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان پیام وحدت را به همراه دارد

نماینده مردم مریوان با تاکید بر اینکه سفر رهبر معظم انقلاب به این استان یکی از مهمترین سفرهای رهبر معظم انقلاب در طول سال‌های اخیر است خاطرنشان کرد: این سفر می‌تواند پیام وحدت را به همراه خود داشته باشد.

اقبال محمدی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا درباره پیام سفر رهبری به استان کردستان گفت: پیام ایشان در واقع وحدت و ایجاد ارتباط بیش از پیش بین قومیت‌ها و اهالی تسنن وتشیع است.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌های تبلیغاتی و سیاست‌های ضداسلامی‌که غرب علیه مسلمانان در پیش گرفته است، سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان و راهنمایی‌ها و ارشاداتی که ایشان خواهند داشت می‌تواند جنبه‌هایی از وحدت ملی مسلمانان را به نمایش بگذارد.

محمدی به دیدار 6 ماه پیش مجمع نمایندگان استان با علی لاریجانی رئیس مجلس اشاره و خاطر نشان کرد: در این دیدار مجمع نمایندگان استان، از رئیس مجلس درخواست کردند که پیام اشتیاق نمایندگان و مردم استان را به سمع رهبر معظم انقلاب برساند و خوشبختانه این سفر در حال وقوع است.

نماینده مردم مریوان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سال 61 و 67 از استان کردستان بازدید کردند و با تجربه ای که ایشان از سفرهای قبلی دارند، سفر اخیرشان می‌تواند لحظه‌های ماندگاری را پیوند ولایت و مردم ثبت کند.

وی به علاقه رهبر معظم انقلاب مردم استان کردستان اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این سفر یادآور سفری است که مقام معظم رهبری در ایام جنگ به استان داشتند، گفت: انتظار این است که با حضور رهبر معظم انقلاب، شاهد تحولات عمرانی در سطح استان باشیم.

منبع: ایرنا