• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1370/04/23

دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ری شهری نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و حجت الاسلام والمسلمین امام جمارانی نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان حج و اوقاف و امورخیریه به همراه اعضاء بعثه ی مقام معظم رهبری ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند و گزارش جامعی از برگزاری مراسم حج ابراهیمی و مراسم برائت از مشرکین را به استحضار معظم له رساندند.

آنگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزاری مراسم حج امسال را یکی از الطاف و عنایات خاصه حضرت احدیت دانستند و فرمودند: بی شک روح حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه از این مراسم بسیار خوشنود است ، چه آنکه ایشان در سال آخر حیات پربرکت خویش بسیار به فکر حج بودند و تمایل داشتند که حج انجام پذیرد و بحمدالله امسال به نحو شایسته برگزار شد.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان در بیان اهمیت حج فرمودند: حج یک فرصت استثنایی است. در این مراسمی که در سرزمین وحی و حرم امن الهی برگزار می شود حجاج باید از نظر معنوی آنگونه منقلب و دگرگون شوند که وقتی از حج برمی گردند مثل این باشد که از بهشت آمده اند.

مقام معظم رهبری در پایان سخنانشان از حجت الاسلام والمسلمین محمدی ری شهری و حجت الاسلام والمسلمین امام جمارانی و همه ی مسئولان و دست اندرکاران در بخشهای مختلف حج تشکر و قدردانی کردند و از آنان خواستند که از هم اکنون جهت هرچه بهتر و پر محتواتر برگزار شدن مراسم حج در سال آینده برنامه ریزی کرده و تلاش کنند.