• ب
  • ب
  • ب
مرورگر شما توانایی چاپ متن با فونت درخواستی را ندارد!
1400/06/30
گزارشی مستند از دفاع مقدس به روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

نمایشگاه «در لباس سربازی» با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد

نمایشگاه «در لباس سربازی» که به روایت رهبر انقلاب از جنگ تحمیلی میپردازد صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری در باغ موزه‌ی دفاع مقدس افتتاح شد.

در این نمایشگاه دائمی بخش‌های منتشرنشده‌ای از اسناد اقدامات و مکاتبات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دوران دفاع مقدس، برای اولین بار در معرض دید مخاطبان قرار گرفته و بخش‌هایی از مأموریت‌ها و پشت صحنه‌ی فرماندهی نظامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های جنگ تحمیلی را بازگو می‌کند.

در آئین افتتاح نمایشگاه «در لباس سربازی»، علاوه بر رئیس جمهور، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

در بخشی از این نمایشگاه لباس رزم و اسلحه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دوران دفاع مقدس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

در این مراسم کتاب «جهاد مقدس» تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی با موضوع «دفاع مقدس در بیانات رهبر انقلاب»، با حضور رئیس‌جمهور رونمایی شد.

این نمایشگاه به همت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برپا شده است.